eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaZabezpieczenie śrub w konstrukcjach antenowychRe: Zabezpieczenie śrub w konstrukcjach antenowych
  • Data: 2010-09-24 13:09:11
    Temat: Re: Zabezpieczenie śrub w konstrukcjach antenowych
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    > news:7d75.00000624.4c9c6845@newsgate.onet.pl...
    >
    >
    > >Ja bym używał fluidolu w aerozolu.
    > > To typowy preparat antykorozyjny, doskonały penetrant. Używany jest do
    > > zabezpieczania antykorozyjnego między innymi samochodów. Każdy najlepszy
    > > smar to
    > > przy nim gówno bo z czasem nie zmienia mu się pH na kwaśne tak jak w
    > > smarach i
    > > olejach. A teraz możesz napisać dwa wyrazy. Pierwszy to przepraszam, a
    > > drugi
    > > dziękuje.
    >
    > No to żeś doradził. Tym penetrantem so sobie możesz łańcuch w rowerze raz na
    > miesiąc popsikać albo cybanta na rurze wydechowej popsikać przed wykręceniem
    > ale nie trwale zabezpieczyć antenę na dachu. To jest oliwka jak woda która
    > spłynie przy pierwszym lepszym deszczu.
    > A co do kwasnych smarów to zastanawiam się dlaczego mój stary rower za domem
    > cały zerdzewiał ale wszystkie jego łożyska i przeguby nasmarowane są nadal
    > jak nowe. Albo taki np. przegub homokinetyczny w 10letnim samochodzie który
    > nadal jest sprawny mimo że napchany po brzegi smarem. Możesz mi to wyjasnić?
    >
    > Marek.
    >
    Po co piszesz jak się nie znasz. Fluidol to kompozycja syntetycznych wosków i
    rozcieńczalników. Posiada w składzie środki antykorozyjne i wypierające wodę. To
    doskonały penetrant. Wytwarza po odparowaniu rozcieńczalników grubą warstwę
    wosku. Fluidolem natryskiem można pomalować metal zanurzony w wodzie. Nie nadaje
    się do pracy w podwyższonych temperaturach. Bo się jak świeczka rozpuści. Ale
    nie spłynie. Nie nadaje się do rur wydechowych. Spali się. Do cybantów przy
    rurach wydechowych nie stosuje się żadnych preparatów. To z założenia są
    jednorazówki. A że jakiś baran pół dnia będzie się mordował żeby odkręcić
    zardzewiałą i zapieczoną śrubę przy rurze wydechowej. To nie znaczy że się da
    tylko że baran. A co do kwasów. Olej w silniku wymienia sie nie dlatego ze się
    zużył i utracił własności smarne. Wymienienia się bo zmienia mu się pH. W wyniku
    doświadczeń sprawdzili po jakim przebiegu trzeba wymienić. Jak by się z olejem
    nic nie działo to nie pisali by że na przykład co 15 tysięcy lub co rok.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: