eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaZabezpieczenie śrub w konstrukcjach antenowychRe: Zabezpieczenie śrub w konstrukcjach antenowych
  • Data: 2010-09-24 08:58:45
    Temat: Re: Zabezpieczenie śrub w konstrukcjach antenowych
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >
    > Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    > news:7d75.0000057e.4c9a7d88@newsgate.onet.pl...
    > >>
    > > razy drożej od zwykłej. Chcesz sposób na te półpanewki. Szlifierka kątowa
    > > zasilana z akumulatora. Są takie.
    > >
    >
    > W toku dyskusji zaproponowałeś mi kupno nożyc do prętów oraz
    > elektronarzędzia. W sumie z 1000zł. Koledzy poradzili sprawdzony smar
    > grafitowy za 3,50 tubka. Więcej komentarzy chyba nie trzeba.
    >
    Komentarz nie ale podsumowanie się przyda. Jeśli odkręcanie cybantów robisz dwa
    razy w życiu to zwyczajnie dupę zawracasz. Jeśli jesteś krótkofalowcem i
    potrzebujesz odkręcać kilka razy w roku. To dla własnej wygody potrzebujesz
    zupełnie innego rozwiązania niż nakrętki. A jeśli robisz to zawodowo to
    potrzebujesz narzędzi. Takich co pozwolą wykonać pracę szybko, skutecznie i
    niekoniecznie najtaniej. Takich co pozwolą w każdych warunkach wymienić cybant.
    Śruby przy antenach korodują z zadziwiającą szybkością. To zostało sprawdzone
    wielokrotnie. Prawdopodobnie ma na to wpływ nie tylko materiał śrub i powłoka
    cynkowa, a materiały z których są zrobione anteny. Jest tam stal, cynk,
    aluminium. Według mnie to korozja elektrochemiczna niszczy wszystko a nie
    korozja atmosferyczna. Ale mogę się mylić. Polecono Ci smar grafitowy. A
    dlaczego nie zwykły smar? Co takiego cudownego robi węgiel w smarze że staje się
    on cudowny. Smarów grafitowych używa się do specjalnych zastosowań. A nie do
    zabezpieczania przed korozją. łańcuchy się nimi smaruje, bardzo obciążone
    łożyska w warunkach gdy nie można zapewnić dostatecznego smarowania. Śruby i
    nakrętki też, ale nie dla tego żeby nie korodowały. Zwykły najtańszy smar będzie
    tak samo dobry a może i lepszy. Bo więcej cukru w cukrze w nim jest. Gowno ci
    poradzili, bo się nie znali. Usłyszeli nazwę smar grafitowy. To uznali ze mądrze
    będzie jak się pochwalą że wiedzą co to jest. Ja bym używał fluidolu w aerozolu.
    To typowy preparat antykorozyjny, doskonały penetrant. Używany jest do
    zabezpieczania antykorozyjnego między innymi samochodów. Każdy najlepszy smar to
    przy nim gówno bo z czasem nie zmienia mu się pH na kwaśne tak jak w smarach i
    olejach. A teraz możesz napisać dwa wyrazy. Pierwszy to przepraszam, a drugi
    dziękuje.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: