  • Data: 2012-10-10 10:40:14
    Temat: Re: You're holding it wrong - oficjalnie.
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-10 07:20, Pszemol pisze:

    > Weź i zapytaj właścicieli SGSIII co ile godzin musza ładować baterię....

    pewnie bedzie to zalezalo od stopnia intensywnosci korzystania z
    telefonu i iP tu tez nie blyszczy - co zreszta powinienes sam wiedziec.

    Niektorym bateria starcza ledwo na 1 dzien (a jak sie 'zapra' to na max
    6 godzin ;) - a mi czasami nawet na 3 pelne dni (z ograniczeniem, a nie
    calkwitym wyeliminowaniem, uslug internetowych).
    Wiec Twoj przytyk jest conajmniej wydumany z racji braku innych argumentow.