  • Data: 2012-10-10 17:22:41
    Temat: Re: You're holding it wrong - oficjalnie.
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-10-10, o godz. 15:02:39
    Pszemol <P...@P...pl> napisał(a):

    > Nie o tym mowa. Milo ze zrobiles taki wysilek aby przypomniec
    > wszystkim stary problem ale nie o tym mowa.

    O! Teraz przyznałeś że to jest problem? Bo poprzednio twierdziłeś że to
    nie jest problem. No i co z tego że stary jak nadal nierozwiązany?
    Problem stary dla Apple przestaje być problemem?

    A ja dałem Ci jasna odpowiedź że SIII ładuję częściej niż iPhone i
    podałem powód dla którego muszę to robić. Ale widzę że nie pasuje to do
    Twoich wizji więc chcesz się wyślizgać z tematu.

    Żeby nie było tak łatwo to powiem ci że iPad-a ładuję częściej niż
    Galaxy Taba. ale tym razem nie napiszę dlaczego bo pewnie znów to nie
    będzie pasować do Twoich wywodów. :-P

    Zdrówko