  • Data: 2011-01-14 16:10:29
    Temat: Re: Xsara Picasso - benzyna czy diesel?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:

    > Możesz sobie wsadzić w buty.

    no to kolejny przyklad z dzisiaj
    - kolega wrozcil wczoraz z Poznania (C4 z benzyna 1.6) - trasa 900km -
    srednia komputera (przed chwila sprawdzilem) - 7.6l/100km
    Zakladajac, ze komputer zaniza, to i tak bedzie dalej ponizej 8l/100km

    Trasa: Pyskowice - Legnica - A4 - potem Poznan w gore - czyli lokalne
    drogi. Kolega ma ciezka noge wiec autostradowo pewnie 160-170 - wiec na
    tym odcinku mu wyjdzie spokojnie srednia 10l/100km - ale to nie zmienia
    faktu, ze srednia z trasy wg komputera 7.6l/100km (zakladam realna max 8)

    Ide go zaraz opieprzyc, ze za malo spalil benzyny, lub pewnie zatankowal
    za prywatna kase ;)
    (ROTFL)

    Poniewaz drugi kolega wczoraj pojechal ta sama trasa ale Mondeo 2.0
    'diesel' - w poniedzialek moge Ci podac jego srednia - dla porownania -
    on jezdzi jak ciapa - gazuje niepotrzebnie, nie potrafi ogolnie plynnie
    jezdzic, wiec zobaczymy jego srednia.

    > No może i tak wychodzi, jak ktoś nie jeździ, tylko się wlecze.
    > Albo do miasta nie wjeżdża na ten przykład.
    > Tyle że to nie jest średnio.

    no i?

    > Dokładnie - jeśli takie auto nie spala średnio w tych okolicach, to to
    > nie jest normalna jazda.
    > Taka miasto/trasa przynajmniej.

    kurna - dobrze, ze producenci tego nie wiedza - a moze podajesz na
    warunki koreanskiego Ceeda, choc sie dziwie, gdyz to w miare wspolczesny
    samochod, wiec powinien sie zachowywac podobnie

    buahaha

    > Oczywiście.
    > Dlatego to się powinno dodawać w takich przypadkach z automatu.
    > Inaczej liczba 7,6 to czysta bzdura jest.

    no ja mam do najblizszej autostrady - A4 - ok 30km
    wyjezdzam na nia jak jade w kierunku germanskiej granicy - reszta to
    jazda glownie po GOP (ew. centrum Katowic kawalkiem A4)

    > Nie - to jest spalanie na trasie.
    > Średnie to jest takie, gdy jeździ się po mieście I po trasie.
    > Jak się jeździ tylko po mieście, to mówi się o spalaniu przy jeździe
    > miejskiej, a gdy się jeździ tylko po trasie, to mówi się o spalaniu w
    > trasie.

    dlatego podaje Ci spalanie roczne (a nie z okresu 1 wyjazdu)

    > Mało.
    > Musi jeszcze być styl jazdy, rodzaj przejeżdżanych tras itd.

    co wedlug Ciebie znaczy malo - trasy sa rozne i w miejscu i wyjazdy -
    jak autostrada, to i spali wiecej niz w miescie w korku

    > Poparte swoimi dowodami.
    > Ja wiem, że jeżdżę właśnie średnio, trochę po mieście, trochę na trasie.
    > Dlatego są to obiektywne wyniki.

    bauhahahahaha

    wyrocznio ty nasza
    ROTFL

    >>> 1.6 - 9,5 litra średnio

    > Zrozumieć co podajesz i nie nazywać tego inaczej niż jest faktycznie.

    ide se szczelic w leb, bo za malo mi pali - alebo, pycz kupnie nowego
    auta powiem dilerowi "Panie, to ma palic 10l/100km, bo jak mniej to
    zwracam jako niezgodne z umowa - pewnie zepsuty" ;)
    ROTFL

    > Akurat z tym autem jest to możliwe, sprawdzałem empirycznie, więc
    > wierzę. ;-)

    no jakies przeblyski swiadomosci widze
    - pytanie tylko czy to swiatelko w tunelu, czy swiatelko nadciagajacego
    pociagu ;)

    > Na tej samej zasadzie mój ceed potrafił zejść do 4 l i to po górach.
    > Ale NIE JEST to średnie spalanie.

    ja ci tego nie kwestionuje - niech Ci spali i 2l/100km
    - jak pojedzie wiekszosc z gorki tez mozliwe

    --
    pozdr
    Adam (AL)