  • Data: 2011-01-14 17:38:30
    Temat: Re: Xsara Picasso - benzyna czy diesel?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:

    > Bo to jest zucycie srednie na przedziale 1 roku.

    Może sobie być czym chce, nawet spalaniem statku kosmicznego.
    Jak nie znasz pojęcia "średnie spalanie" to nie używaj tego pojęcia i tyle.
    Wtedy nikt nie będzie Ci zarzucał, że wygadujesz głupoty.

    > podaj w takim razie jak liczysz srednia wg Ciebie - bo moze mnie zle
    > nauczono?
    > ;)

    Bardzo prosto - odrzucam średnie z dalekich wyjazdów, gdzie jechałem
    praktycznie wyłącznie po trasie.
    I skupiam się na tym co jest jazdą mieszaną miasto/trasa.

    > producenci rowniez zle programuja te komputery pokladowe

    Dobrze programują, po prostu używają danych z nich do podawania spalania
    średniego danego modelu.
    Odczytać dane to potrafi średnio zdolna małpa, ale jak widać ze zrozumieniem
    co się czyta są kłopoty.