    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wzmacniacz operacyjny jako wtórnik (audio)
    Date: Tue, 3 Sep 2013 20:32:32 +0200

    Użytkownik "BartekK" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-09-03 06:58, Atlantis pisze:
    >Są wręcz do tego stworzone.

    Tylko potem zaczynaja sie niuanse: pasmo za male, znieksztalcenia
    nieliniowe i skrosne przy szybkich sygnalach, opoznienia fazowe.
    Margines wzbudzenia, odpornosc na obciazenie pojemnosciowe, szumy
    wejsciowe, tlumienie przydzwiekow itp, itd.
    Choc akurat odpornosc na przydzwieki powinny miec wszystkie, bo CMMR
    podstawowym parametrem opampu.

    Co prawda bardziej to dotyczy starych wzmacniaczy, bo wspolczesne maja
    juz olbrzymi nadmiar parametrow.

    Ale miejsce na swiete wojny ktory opamp jest lepszy w roli audio
    pozostaje :-)
    I ciagle sa takie niezalecane do audio, czy tez moze tylko "nie
    zalecane" - w sensie - nikt nie napisal ze zalecane.

    Np
    http://tangentsoft.net/audio/opamps.html
    http://www.diyaudio.com/forums/parts/41234-best-audi
    o-opamps.html
    http://www.eetimes.com/document.asp?doc_id=1278805
    http://www.linear.com/product/LT1115
    http://www.ti.com/ww/en/analog/soundplus-audio-op-am
    p-opa1664/index.shtml?DCMP=hpa_opamp_opa1664_em&HQS=
    opamp-opa1664-bt1-en
    http://focus.ti.com/lit/an/slod006b/slod006b.pdf

    http://bursonaudio.com/DIY_HD_Opamp.htm

    J.