  • Data: 2010-12-09 15:58:45
    Temat: Re: Wyższość RWD nad FWD
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Filip KK" <n...@n...pl> wrote in message
    news:idqpvm$8sa$30@news.net.icm.edu.pl...

    > Po pierwsze: Nie powinno się mówić PRZYSŁONY, tylko PRZESŁONY.

    http://sjp.pwn.pl/slownik/2512568/przys%C5%82ona

    <przegroda w przyrządach optycznych regulująca ilość światła wchodzącego do
    przyrządu>

    Mozesz oczywiscie polemizowac ze slownikiem jezyka polskiego tak samo, jak
    lamiesz prawa fizyki w watku obok. Nikt Ci tego nie zabroni.

    > Po drugie: Wartość przesłony BYŁA JEDNAKOWA, nie potrafisz czytać co
    > napisałem pod zdjęciami? Wydawało mi się, że wyraźnie napisałem
    > "przesłona: 5,6"

    Jedyne, co pisales to cytuje:

    "Gdyby filmowali dłuższą ogniskową, wydłużyłby się czas bo mniej światła by
    wpadało i przez to połowy rzeczy by nie było zarejestrowanych na filmiku."

    > Jesteś jednak oporny..
    > Proszę, dowód że nie masz racji!!!!
    > http://www.pi0tr.org/~kafar/pms/test.jpg
    >
    > Im dłuższa ogniskowa, tym mniej światła wpada do aparatu!!!

    Ze swiatlomierzem tez masz prawo dyskutowac, znow nikt nie zabroni.

    > Dlatego mamy obiektywy o optyce, np. 50/1.4 i np. 400/4.
    > Gdyby długość ogniskowej nie miała nic wspólnego z wpadającym światłem,
    > obiektywy o ogniskowej np. 400 mm miałyby światło takie samo jak obiektywy
    > szerokokątne. Przecież to jest logika spadającej muchy.
    > Człowieku, jak nie masz obiektywów w domu bo od 15 lat się nie dorobiłeś,
    > to weź 2 metrową rurę i zobacz ile światła jest w niej na ściankach, potem
    > ją skróć o 2/3 i zobaczysz że będzie w środku jaśniej!

    Wyrzuc moze ten nieostra tandete chinska tandete, w ktorej parametry
    niekoniecznie musza zgadzac sie z tym, co na pudelku pisze. Potem obal kilka
    twierdzen fizycznych. Potem moze wezmiemy cie na powaznie.

    Pozdrawiam
    Kamil