  • Data: 2010-12-27 13:39:11
    Temat: Re: Wytnij chip
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-27 14:24, animka pisze:

    > Masz w 99% rację, ale mi się tusz wylał do drukarki, a nie powinien.
    > Poza tym był rozcieńczony wodą.

    A skąd ta pewność że był rozcieńczony?

    > Dzięki.
    > Ps. Ostatnio kupiłam malutkiego bluetootha na Alegro za 4 zł. Kosz
    > przesyłki listu poleconego priorytetowego taki jak trzeba, ok. 6 zł. Na
    > przesyłkę czekałam ok. 2 tygodni, a powinnam czekać góra 3 dni.
    > Oczywiście jak listonosz zostawił awizo to poszłam na pocztę po odbiór i
    > się okazało, że przyklejony znaczek na kopercie bombelkowej był za 1.95
    > zł! A ponabijane było z 7 razy: PRIORYTET. Taką pieczątkę to każdy może
    > sobie zamówić i strzelać nią na kopertach.

    Za 1,95 nie da się Pocztą Polską wysłać listu poleconego. A do zwykłego
    listonosz nie przyniósłby awiza. Więc pewnie te k..wy na poczcie
    podprowadziły znaczek, bo ładny był. Poza tym 2 tygodnie w przypadku
    priorytetu to żaden wyczyn. Cud że w ogóle doszło.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl