  • 1. Data: 2010-12-25 18:45:44
    Temat: Wytnij chip
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    - oryginalne tusze są jednak dość drogie, a zamienniki to pasmo
    problemów z uwagi na zastosowaną przez Canona technologię zabezpieczania
    tuszy chipami. Próbując montować zamiennik można poczuć się jak pirat -
    wytnij chip z oryginalnego tuszu, zamontuj w zamienniku, ignoruj
    ostrzeżenia o braku tuszu ...
    W opiniach:
    http://www.ceneo.pl/;0151833176-10.htm

    Jak wyciąć chip z z oryginalnego tuszu do Brother MFC 250C?

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-12-25 19:54:43
    Temat: Re: Wytnij chip
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "animka" napisała:

> [...]
    > można poczuć się jak pirat - wytnij chip z oryginalnego tuszu,
    > zamontuj w zamienniku, ignoruj ostrzeżenia o braku tuszu ...

    No ale to zmartwienie posiadaczy Canonów. Ci, conie chcą mieć takich
    problemów, kupują Brothery ;->

    > Jak wyciąć chip z z oryginalnego tuszu do Brother MFC 250C?

    Jaki chip? Przecież to też kartridż typu LC980/1100 (taki jak do mojej
    MFC295CN), który właśnie obracam w łapach, tu żadnego chipa nie ma albo ja
    już niedowidzę?

    JoteR

  • 3. Data: 2010-12-25 20:45:46
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-25 20:54, JoteR pisze:

    > Jaki chip? Przecież to też kartridż typu LC980/1100 (taki jak do mojej
    > MFC295CN), który właśnie obracam w łapach, tu żadnego chipa nie ma albo ja
    > już niedowidzę?

    Myślałam, że w tych też są jakieś czipy i nie wiem jak one wyglądają.
    Pytam na wszelki wypadek, bo trzeba będzie wkrótce wsadzić nowy zółty
    tusz. Boję się też czy jakiś zamiennik nie zaleje mi drukarki.

    Gdzieś czytałam też, że żeby drukarka nie krzyczała, że tusz się kończy
    i nie odmawiała drukowania to należy okienko wskaźnika (w kadridżu)
    zakleić lub zamazać. Jeszcze tego nie praktykowałam i nie wiem czy ma to
    jakiś sens.

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-12-25 21:54:08
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "animka" napisała:

    > Myślałam, że w tych też są jakieś czipy i nie wiem jak one wyglądają.
    > Pytam na wszelki wypadek, bo trzeba będzie wkrótce wsadzić nowy zółty
    > tusz. Boję się też czy jakiś zamiennik nie zaleje mi drukarki.

    Spokojnie, ja już wymieniałem czarny i żadne kombinacje z chipem nie były
    potrzebne. Co prawda na niektórych aukcjach można spotkać te kartridże z
    dopiskiem "NEW CHIP", no ale to SS-mani z (za przeproszeniem) Allegro, oni
    każdą bzdurę napiszą, byle tylko swój chłam opchnąć.

> [...]
    > nie odmawiała drukowania to należy okienko wskaźnika (w kadridżu) zakleić
    > lub zamazać. Jeszcze tego nie praktykowałam i nie wiem czy ma to jakiś

    Na forach jak zwykle bełkot nie na temat, z którego nijak nie wynika, czy ów
    tajemniczy chip w istocie występuje kartridżach do Brothera, czy nie. Tak
    więc trzeba samemu to wypraktykować ;-)

    JoteR

  • 5. Data: 2010-12-25 22:21:19
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >- oryginalne tusze są jednak dość drogie, a zamienniki to pasmo problemów z
    >uwagi na zastosowaną przez Canona technologię zabezpieczania tuszy chipami.

    mam drukarke Canona, ale laserowa LBP5050n, tonery maja chipy, ktore zliczaj
    ilosc wydrukowanych stron, ale komunikat o braku toneru mozna ignorowac i
    drukowac dalej, az toner calkowicie sie wyczerpie. Tak samo jest w HPCP1215.
    W Lexmarku E260d też chip informuje tylko o tym, że kasetę trzeba wymienić,
    ale nie blokuje drukowania.
    Jak jest w atramentówkach to nie wiem, bo nie używam. :-)

  • 6. Data: 2010-12-25 22:30:03
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-25 22:54, JoteR pisze:
> [...]
    > dopiskiem "NEW CHIP", no ale to SS-mani z (za przeproszeniem) Allegro, oni
    > każdą bzdurę napiszą, byle tylko swój chłam opchnąć.

    Ja już wymieniłam raz tusz (czarny-tusze były kupione na Allegro) i
    wylał mi się do drukarki. Fakt, że drukarka była już przedtem jakaś
    niesprawna, więc i tak ją oddałam (wkrótce otrzymałam nową), ale
    przedtem musiałam wszystko po tym wylanym tuszu wyczyścić w drukarce. Na
    biurku na dolnej półce, pod drukarką do tej pory jest ślad nie do
    zmycia. Wystawiłam temu facetowi nagatywny komentarz na Allegro.Teraz
    boję się kupować tusze na Allegro. Mam jeszcze tusze z poprzedniej
    drukarki. Otwory od tuszu zaklejone taśmą, więc może tusz jeszcze nie
    wyparował i jak będę musiała wymienić ten żółty, to zrobię najpierw
    czyszczenie tego konkretnego/wymienionego i może będzie ok.

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-12-25 22:45:22
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-25 23:08, m4rkiz pisze:
    > Użytkownik "JoteR"<j...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > brothera juz nie mam ale 980 na bank chipow nie ma, nie jestem za to pewnien czy
    > tam
    > nie bylo jakiegos sprawdzania poziomu przez przeswietlanie okienka w kartridzu
    > dioda na podczerwien (gdzies to widzialem ale nie jestem pewien czy to ten
    > brother)
    >
    > w kazdym razie zamienniki i tak sie wklada bez zadnych kombinacji

    Czy tam gdzie otworek z tuszem jest zaklejony papierkiem wkładam do
    drukarki z tym papierkiem, czy papierek zdzieram? Chodzi mi o te
    nieoryginalne. Kupiłam na jesieni 2 szt na giełdzie pod Stodołą i facet
    mi powiedział zeby wsadzać do drukarki z tym papierkiem, a głowica sama
    przebije ten papierek. W rezultacie drukarka mi nie drukowała, brakowało
    jej tego pojemnika, więc pozostałości tego papierka zdarłam i znowu
    pojemnik wsadziłam do kasety na ten tusz. Zaczął się wylewać, więc ze
    strachu szybko go wywalilam i znowu musiałam drukarkę (po czerwonym
    tuszu) czyścić.
    Być może powinnam wtedy najpierw przeprowadzić czyszczenie kadridży i
    może by było ok, ale ja wtedy byłam zielona jeśli chodzi o tę drukarkę.
    A tusz powinien być dobry bo to był (ten co kupiłam za Stodołą) Print
    Lab z certyfikatem.

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-12-25 22:57:53
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    > dioda na podczerwien (gdzies to widzialem ale nie jestem pewien czy to ten

    No własnie czytałam gdzieś, żeby zakleić lub zamazać okienko wskazujące
    poziom tuszu na kadridzu. Po to, żeby drukarka nie informowała, że
    takiego a takiego tuszu mało i zechciała drukować dalej aż do zupełnego
    zużycia tego tuszu.

    > w kazdym razie zamienniki i tak sie wklada bez zadnych kombinacji

    W oryginałach to jest takie zabezpieczenie, pokrętło, które się odkręca,
    wyrzuca i potem się wkłada kadridż do kasety. W podróbkach jest
    przyklejony jakiś papierek lub włożona jakaś plastikowa zatyczka. Czy to
    zdejmować, czy wkładać do drukarki razem z tym i głowica to przebije i
    czy drukarka powinna rozpoznać tusz i drukować?
    Pierwszym razem jak tą zatyczkę wyciagnęłam to tusz się wylał do
    drukarki i przeleciał dnem na biurko. Drugiego razu nie było, ale muszę
    to wiedzieć bo mnie wkrótce czeka wymiana jakiegoś tuszu.

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-12-25 23:13:56
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-25 23:21, nom pisze:

> [...]
    > ale nie blokuje drukowania.
    > Jak jest w atramentówkach to nie wiem, bo nie używam. :-)

    No właśnie ja ten komunikat o kończeniu się zółtego narazie odwalam, a
    jak mnie już bardziej zdenerwuje to zamaluję czarnym pisakiem okienko na
    kardidzu z poziomem tuszu. Nie wiem czy to pomoże, ale sprawdzę. Jak
    będzie brakowało żółtego to to się okaże na wydrukach czy teście.

    --
    animka

  • 10. Data: 2010-12-26 08:53:15
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-12-25 23:30, animka pisze:
    > zmycia. Wystawiłam temu facetowi nagatywny komentarz na Allegro.Teraz

    Głupota ludzka jest nieograniczona ... co Ci zawinił ten człowiek ??
    sprzedał Ci nowy Chiński zamienniki na twoją własną odpowiedzialność
    został on zamontowany w drukarce (nie wiem czy prawidłowo), poczytaj
    instrukcję od drukarki i zobacz czy producent poleca zamienniki ??
    wydaje mi się że nie .... typowa polska oszczędność ....

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem