  • 61. Data: 2012-02-10 18:43:45
    Temat: Re: Wysokość mandatu
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    to <t...@i...pl> napisał(a):

    > begin kogutek

    > A Ty jesteś jakimś wyznacznikiem? Nawet tutaj było opisanych kilka takich
    > przypadków (z mandatem za przekroczenie limitu prędkości ciężarówką tył
    > em
    > włącznie), poczytaj sobie też efekty kontroli NIK. A to wszystko w
    > sytuacji, gdy fotki były WYSYŁANE. Wyobraź sobie, co będzie, gdy nie będą
    > .

    Nie znam ludzi którzy to opisywali. Poza tym zakładam że jest tu dużo takich
    co maja II stopień ograniczenia umysłowego. I chociaż o tym nie wiedzą to i
    tak są głupi.

  • 62. Data: 2012-02-10 19:01:42
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On 10 Feb 2012 13:19:49 GMT, to wrote:

    > begin kogutek

    > Coś Ci się chyba w głowie poprzewracało, oni mają psi obowiązek UDOWODNIĆ
    > wykroczenie konkretnej osobie

    Oczywiście że tak.
    A to co wymyślono i obecnie zapisano w prawie - czyli to że masz obowiązek
    składania donosów na siebie i członków swojej rodziny w sprawach o
    wykroczenia drogowe na polecenie służb, to jest kpina z jakichkolwiek
    podstaw prawa.
    O kombinacjach mających ograniczyć możliwości obrony w celu osiągnięcia
    lepszych wyników finansowych - nawet nie wspominając.

    Zawsze jest część społęczeństwa która będzie przeyklaskiwać takim pomysłom
    w imię ich chorych totalitarnych przekonań, problemem jest brak sprzeciwu
    wśród tej normalnej reszty społeczeństwa. Bo za chwilę w ramach "walki z
    pedofilią" zamontują Ci kamerę w majtach i też będą tacy internetowi
    krzykacze aż klaskać uszami z radości na ten pomysł.

    Bo nie mam nic przeciwko karaniu kierowców za wykroczenia i uważam że
    należy to robić. Bo to co się dzieje na drogach to jest masakra.
    Xam jeżdżę zgodnie z przepisami, a wszystkie mandaty jakie mi się kiedyś
    przytrafiły za wykroczenia drogowe bez gadania i specjalnego żalu płacilem.

    Natomiast obecny cały system biznesu fotoradarowego uważam za wynaturzenie
    i przykład w jakie bagno daje się zapędzić społeczeństwo - z wykroczeń
    drogowych robi się konkretne źródło dochodu.
    A wtedy możemy być pewni że będą ludzie i instytucje żywotnie
    zainteresowani tym żeby wykroczenia drogowe były popełniane i dołożą
    wszelkich starań żeby tak było.

  • 63. Data: 2012-02-10 19:27:34
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kogutek

    > A nikt mi nie wytłumaczy bo wszyscy wiedzą ża łąmanie obowiązującego
    > prawa jest niedobre.

    Moralnie złe jest łamanie prawa naturalnego, jazda 60 zamiast 50 w
    zabudowanym lesie nie jest moralnie zła.

    > Ty byś chciał żeby Tobie było wolno naginać
    > przepisy a instytucji która tego pilnuje nie było wolno.

    Instytucjom państwowym tego nie wolno w pierwszej kolejności. Skoro
    "instytucja" suszy w "zabudowanym lesie", wysyła fotki z pędzącymi tyłem
    ciężarówkami to co w tym dziwnego, że właściciele aut "zapominają" kto
    prowadził?

  • 64. Data: 2012-02-10 19:31:32
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kogutek

    > Jak nie ty popełniłeś a wiesz kto to po co Ci jakiś dowód. Grzecznie
    > odpisujesz i niech się bujają. I nie pierdol że jak dostaniesz
    > informację że na drodze Puławy Płock 14 stycznia o godzinie 17,21
    > zrobili Ci fotkę z przekroczeniem prędkości. A Ty tam wtedy jechałeś do
    > ciotki albo zaruchać, to sobie nie przypomnisz. Nie rób z siebie kretyna
    > bo jeszcze uwierzę że nim jesteś.

    Nie magazynuję logów z GPS żeby móc sprawdzić ile wtedy jechałem. Nie
    będę wierzył na słowo jakiemuś urzędasowi, który wstydzi się pokazać
    fotki. Urzędas ma obowiązek UDOWODNIĆ popełnienie wykroczenia, a nie
    wysłać mi pocztą pomówienie i oczekiwać, że będę udowadniał swoją
    niewinność i/lub donosił na rodzinę/znajomych w sprawach o drobne
    wykroczenie.

  • 65. Data: 2012-02-10 19:40:56
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <w...@b...net.pl> napisał w wiadomości

    > nie mam obowiązku prowadzić rejestracji wypożyczeń mojego auta, więc nie
    > mogę być w 100% pewny czy to ja kierowałem. Zawsze można wskazać kilka
    > osób które prawdopodobnie mogły prowadzić pojazd - jeżeli zdarzało się że
    > tym kilku osobom użyczaliśmy auto...

    i wezwą ich wszystkich do złożenia wyjaśnien i każdy powie, ze nie jechał.
    Ty wyjdziesz na debila i przy okazji zostaniesz oskarżony o składanie
    fałszywych zeznań :P

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 66. Data: 2012-02-10 19:47:24
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > i wezwą ich wszystkich do złożenia wyjaśnien i każdy powie, ze nie
    > jechał. Ty wyjdziesz na debila i przy okazji zostaniesz oskarżony o
    > składanie fałszywych zeznań :P

    W rzeczywistości pewnie nikogo nie wezwą tylko zgolą innego frajera, bo
    tak się bardziej opłaca. A tu przecież o kasę chodzi.

  • 67. Data: 2012-02-10 19:52:09
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    kogutek wrote:

    > Tego co to pisał nie znam. Znam za to Tadka co zapierdalał do czasu aż 22
    > punkty zebrał.

    Chuj z Tadkiem. Poznaj teraz tego który niesłusznie dostał fotkę, bo
    tacy jak ty geniusze stwierdzili, że też nikogo nie znają kto dostal
    niesłusznie fotke, więc to niemożliwe, że oni sie pomylili.

  • 68. Data: 2012-02-10 19:58:52
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    >Przy ogromnej ilości
    > wykroczeń mogą trafić się pomyłki.

    No, brawo. Zaczynasz myslec !

    > Po to jest stworzona możliwość wyjaśnienia
    > sprawy.

    Ja chce wyjasnic to wczesniej, a nie w sadzie rejonowym bo jesli okaze sie,
    ze to moja wina to moje koszty rosna i wszyscy traca czas i to samo jesli
    wina nie jest moja.
    Przepis jest niekonstytucyjny i z czasem zostanie zmieniony, to wiecej niz
    pewne jak dziesiatki innych tylko szkoda, ze tak pozno, ale co panstwo
    zarobi to ich biorac pod uwage, ze wiekszosc bedzie machac na to reka z
    roznych powodow. Niestety taki przepis prowadzi do naduzyc.

    sz.

  • 69. Data: 2012-02-10 20:01:02
    Od: Q Q <q...@g...com>

    On Feb 10, 6:35 pm, to <t...@i...pl> wrote:
    > begin Q Q

    > Naprawdę przerasta Cię wpisanie "taryfikator mandatów" w Google? Nie
    > wspomnę już o tym, że na tej grupie też otrzymałeś odpowiedź.

    Naprawdę przerasta Cię uważne przeczytanie wątku i zauważenie, że już
    na jego początku otrzymałem dwie sprzeczne odpowiedzi?

    1. "...mandat dostaniesz wg taryfikatora przekroczenie o
    40-49km/h OIDP 8pkt i 300-400zł"

    2. "Minus błąd radaru czyli wpadnie w zakres 31-40. AFAIR 200-300 i
    6pkt."

  • 70. Data: 2012-02-10 20:09:41
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

[...]

    Wedlug mnie dostaniesz 300zl i 7 pkt :P