  • 1. Data: 2012-02-10 10:23:05
    Temat: Ostatni dzień OC
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Dla przypomnienia, od jutra wchodzą zmiany w "ustawie OC"

    <http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU201120
    51210>

    --
    Tomasz Nycz

  • 2. Data: 2012-02-10 12:17:18
    Temat: Re: Ostatni dzień OC
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Dla przypomnienia, od jutra wchodzą zmiany w "ustawie OC"

    Czy w/g nowej ustawy sprzedając autko, któremu w styczniu przedłużyło
    się z automatu OC mogę wypowiedzieć
    tą umowę z dniem sprzedaży? Czy nadal to kwestia kupującego czy zechce
    rozwiązać umowę?

    grzech
    626

  • 3. Data: 2012-02-10 16:32:29
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    W dniu 2012-02-10 12:17, grzech pisze:

> [...]
    > się z automatu OC mogę wypowiedzieć
    > tą umowę z dniem sprzedaży? Czy nadal to kwestia kupującego czy zechce

    Zawsze mogłeś wypowiedzieć umowę do 30dni od daty zakupu i nie ważne,
    jaki miała ona termin "ważności". teraz będziesz mógł wypowiedzieć
    umowę, która została automatycznie zawarta przez przedłużenie, a Ty
    zawarłeś inną w tak zwanym międzyczasie.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek