  • 1. Data: 2012-02-09 22:52:40
    Temat: Toyota z salonu - dziś - na letnich oponach...
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    witam - taka akcja -
    odbiór nowego samochodu z salonu tojoty -

    sprawdzanko co i jak - dołożone dywaniki - noo postarali się - nie ma co...

    i tak coś mnie tkło - a co tam za gumy są? a miły pan - nooo te co zawsze -
    jakieśtam letnie... przecież pan zamawiał tylko alarm...

    nooo kurrra maćka - środek zimy - a ja mam się domyślać że na letnich mnie
    wypuszczą na ślizgawkę...

    nie żale się - ale tak dla potomności
    - to trzeba bedzie negocjowac pompowanie opon do odpowiedzniego ciśnienia
    - "bo przecież pan nie zamawiał w umowie"...
    pozdrawiam
    wlasti

  • 2. Data: 2012-02-09 22:57:35
    Temat: Re: Toyota z salonu - dziś - na letnich oponach...
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 09.02.2012 22:52, wlasti pisze:
    > nooo kurrra maćka - środek zimy - a ja mam się domyślać że na letnich
    > mnie wypuszczą na ślizgawkę...

    A plyn do spryskiwaczy jest? To tez lepiej sprawdz jaki.

  • 3. Data: 2012-02-09 23:15:09
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    > A plyn do spryskiwaczy jest? To tez lepiej sprawdz jaki.

    Ty sie śmiej :)
    a mi wcale nie do śmiechu... - w sumie nastawiałem się na jakies dodatkowe
    kaszta -
    ale od razu 2 tysie na zimówki,,,
    - wiem wiem że tera all sizon mają dobry pijar - ale wole jakos MSy...

  • 4. Data: 2012-02-09 23:16:08
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    wlasti napisał(a):
> [...]
    > - to trzeba bedzie negocjowac pompowanie opon do odpowiedzniego ciśnienia
    > - "bo przecież pan nie zamawiał w umowie"...
    Tak to czytam, i tak dumam nad tym... i tak sobie myślę... że ma sens w usa wpis do
    instrukcji
    obsługi kuchenki mikrofalowej, by do nich nie wkładać żywych zwierząt.
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2012-02-09 23:17:46
    Od: to <t...@i...pl>

    begin wlasti

    > - wiem wiem że tera all sizon mają dobry pijar - ale wole jakos MSy...

    Po jakiemu do nas rozmawiasz?

  • 6. Data: 2012-02-09 23:42:11
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    > Tak to czytam, i tak dumam nad tym... i tak sobie myślę... że ma sens w
    > usa wpis do instrukcji obsługi kuchenki mikrofalowej, by do nich nie
    > wkładać żywych zwierząt.

    masz recht - a może czyta ktoś grupę z dalekich Niemiec lub Austrii -
    ciekawe czy taka zagrywka
    - puszczenie kogo w letnich oponach na minus 14 przeszłaby niezauważona?

    jak pisałem nie skarżę się - jednakowoż
    - tak od końca listopada do marca w Polsce nie ma
    temperatur na letnie opony i importer chyba o tym wie???

  • 7. Data: 2012-02-09 23:49:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-09 21:52:40 +0000, "wlasti" <w...@W...pl> said:

    > witam - taka akcja -
    > odbiór nowego samochodu z salonu tojoty -
    > (...) a co tam za gumy są? a miły pan - nooo te co zawsze - jakieśtam
    > letnie... przecież pan zamawiał tylko alarm...

    A zamawiałeś zimowe? :-)

    > nooo kurrra maćka - środek zimy - a ja mam się domyślać że

    nie zamówiłeś zimowych?

    > na letnich mnie wypuszczą na ślizgawkę...

    Wiosną narzekałbyś, że nie ma letnich i trzeba zamawiać...

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2012-02-10 00:01:24
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    > A zamawiałeś zimowe? :-)

    nieee - nie było takiej opcji w długaśnej liście dodatków -
    i tu leży pies pogrzebany oraz sęk...

    zapytawszy jeszcze raz - może kto ma większą praktykę -
    czy to pomysł tojoty - czy wszystkie salony tak robią?

  • 9. Data: 2012-02-10 00:11:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-02-2012 00:01, wlasti pisze:
    > nieee - nie było takiej opcji w długaśnej liście dodatków -
    > i tu leży pies pogrzebany oraz sęk...

    ROTFL - trzeba było powiedzieć że chcesz zimówki to by ci sprzedali, co
    ma do tego lista dodatków?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 10. Data: 2012-02-10 00:19:04
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

    Użytkownik "wlasti" <w...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - to trzeba bedzie negocjowac pompowanie opon do odpowiedzniego ciśnienia
    > - "bo przecież pan nie zamawiał w umowie"...

    Ale skąd zdziwienie?
    Akurat Toyota ma taką politykę.
    "A może jakiś rabat?"
    "Bierz dywaniki spierd***j!"

    Żadna tajemnica że w salonie Toyoty to mają podejście albo bieżesz co jest
    albo spadaj na bambus.
    I nie ważne czy chcesz Yarisa czy Avensisa w wyżeszej opcji(na Ave
    sprawdzone) bierz co jest, albo poczekaj 9 miesięcy...

    --
    Pozdrawiam!
    Mlody