    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Wysokość mandatu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 10 Feb 2012 19:01:42 +0100

    On 10 Feb 2012 13:19:49 GMT, to wrote:

    > begin kogutek

    > Coś Ci się chyba w głowie poprzewracało, oni mają psi obowiązek UDOWODNIĆ
    > wykroczenie konkretnej osobie

    Oczywiście że tak.
    A to co wymyślono i obecnie zapisano w prawie - czyli to że masz obowiązek
    składania donosów na siebie i członków swojej rodziny w sprawach o
    wykroczenia drogowe na polecenie służb, to jest kpina z jakichkolwiek
    podstaw prawa.
    O kombinacjach mających ograniczyć możliwości obrony w celu osiągnięcia
    lepszych wyników finansowych - nawet nie wspominając.

    Zawsze jest część społęczeństwa która będzie przeyklaskiwać takim pomysłom
    w imię ich chorych totalitarnych przekonań, problemem jest brak sprzeciwu
    wśród tej normalnej reszty społeczeństwa. Bo za chwilę w ramach "walki z
    pedofilią" zamontują Ci kamerę w majtach i też będą tacy internetowi
    krzykacze aż klaskać uszami z radości na ten pomysł.

    Bo nie mam nic przeciwko karaniu kierowców za wykroczenia i uważam że
    należy to robić. Bo to co się dzieje na drogach to jest masakra.
    Xam jeżdżę zgodnie z przepisami, a wszystkie mandaty jakie mi się kiedyś
    przytrafiły za wykroczenia drogowe bez gadania i specjalnego żalu płacilem.

    Natomiast obecny cały system biznesu fotoradarowego uważam za wynaturzenie
    i przykład w jakie bagno daje się zapędzić społeczeństwo - z wykroczeń
    drogowych robi się konkretne źródło dochodu.
    A wtedy możemy być pewni że będą ludzie i instytucje żywotnie
    zainteresowani tym żeby wykroczenia drogowe były popełniane i dołożą
    wszelkich starań żeby tak było.