  • 1. Data: 2012-02-10 11:11:32
    Temat: Wysokość mandatu
    Od: Q Q <q...@g...com>

    Witam,

    Proszę o informację ile może wynosić mandat za jazdę z prędkością 81km/
    h na odcinku, gdzie obowiązuje ograniczenie do 40km/h, i czy
    jakiekolwiek znaczenie ma fakt, że było to o godz. 3 w nocy.

  • 2. Data: 2012-02-10 11:18:53
    Temat: Re: Wysokość mandatu
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-10 11:11, Q Q pisze:
> [...]
    > h na odcinku, gdzie obowiązuje ograniczenie do 40km/h, i czy
    > jakiekolwiek znaczenie ma fakt, że było to o godz. 3 w nocy.

    jak dla mnie to przekroczenie o 41-50km/h czyli 8 punktów, ale nie wiem
    ile kasy (300-400zł?)

    Lukasz

  • 3. Data: 2012-02-10 11:22:00
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > h na odcinku, gdzie obowiązuje ograniczenie do 40km/h, i czy
    > jakiekolwiek znaczenie ma fakt, że było to o godz. 3 w nocy.

    Jeżeli stał znak B33-40 czyli ograniczenie do 40km/h to nie ma znaczenia
    która była godzina a mandat dostaniesz wg taryfikatora przekroczenie o
    40-49km/h OIDP 8pkt i 300-400zł

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 4. Data: 2012-02-10 11:30:30
    Od: Q Q <q...@g...com>

    Nie widziałem żadnego znaku. Wszystko było pod śniegiem, a
    ograniczenie było na krótkim odcinku trasy przelotowej 90km/h.
    Otrzymałem zdjęcie z fotoradaru stacjonarnego.z żądaniem podania
    danych kierowcy.

  • 5. Data: 2012-02-10 11:36:49
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 10.02.2012 Lukasz <w...@b...net.pl> napisał/a:

    > jak dla mnie to przekroczenie o 41-50km/h czyli 8 punktów, ale nie wiem
    > ile kasy (300-400zł?)

    Minus błąd radaru czyli wpadnie w zakres 31-40. AFAIR 200-300 i 6pkt.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 6. Data: 2012-02-10 12:27:01
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Q Q w
    e.googlegroups.com>:

    > Nie widziałem żadnego znaku. Wszystko było pod śniegiem, a
    > ograniczenie było na krótkim odcinku trasy przelotowej 90km/h.

    Skoro nie widziałeś żadnego znaku, to skąd wiesz, że było ograniczenie?

    --
    Tomasz Nycz

  • 7. Data: 2012-02-10 12:36:16
    Od: " AA" <c...@W...gazeta.pl>

    Q Q <q...@g...com> napisał(a):

    > Nie widzia=B3em =BFadnego znaku. Wszystko by=B3o pod =B6niegiem, a
    > ograniczenie by=B3o na kr=F3tkim odcinku trasy przelotowej 90km/h.
    > Otrzyma=B3em zdj=EAcie z fotoradaru stacjonarnego.z =BF=B1daniem podania
    > danych kierowcy.

    Jeśli na zdjęciu nie widać twarzy kierowcy odpisz, że tamtego dnia mogłeś
    prowadzić Ty, szwagier, brat, ojciec lub wujek.

    pozdr
    AA

  • 8. Data: 2012-02-10 13:17:09
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    > czy jakiekolwiek znaczenie ma fakt, że było to o godz. 3 w nocy.

    A gdyby tam za rogiem dyskoteka w remizie byla i pijana mlodziez na ulice
    wylegla ?

    ::f::

  • 9. Data: 2012-02-10 13:50:09
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    AA <c...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Jeśli na zdjęciu nie widać twarzy kierowcy odpisz, że tamtego dnia mogłeś
    > prowadzić Ty, szwagier, brat, ojciec lub wujek.
    >
    > pozdr
    > AA

    I dlatego nie będą przysyłali zdjęć żeby takich szmaciarzy jak ty ujebać.
    Czesanie gęstym grzebykiem zostało rozpoczęte. Już cie widzę jak dostajesz
    informacje że mają zdjęcie jak samochód którym jeździsz przekroczył prędkość.
    I albo płacisz albo kierują sprawę do sądu a zdjęcie jest dowodem. Napiszesz
    im wtedy że to znajomy Gruzin jechał? A jak tak napiszesz i na zdjęciu twoja
    twarz to jeszcze za składanie oświadczeń nie zgodnych z prawdą dołożą parę
    groszy górką.

  • 10. Data: 2012-02-10 14:00:48
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-10 13:50, kogutek pisze:
> [...]
    > twarz to jeszcze za składanie oświadczeń nie zgodnych z prawdą dołożą parę

    nie mam obowiązku prowadzić rejestracji wypożyczeń mojego auta, więc nie
    mogę być w 100% pewny czy to ja kierowałem. Zawsze można wskazać kilka
    osób które prawdopodobnie mogły prowadzić pojazd - jeżeli zdarzało się
    że tym kilku osobom użyczaliśmy auto...

    Lukasz