  • 141. Data: 2012-02-20 14:19:43
    Temat: Re: Wysokość mandatu
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-20 11:42:15 +0100, 'Tom N'
    <n...@1...dyndns.org.invalid> said:

    > "...nie będąc do tego
    > upoważniony przez umowę ani zmuszony przez okoliczności powierza rzecz innej
    > osobie"

    No właśnie do tego piję.

    --
    Bydlę

  • 142. Data: 2012-02-20 20:57:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 20 Feb 2012 11:26:55 +0100, Bydlę napisał(a):

    > A jaka jest różnica między umową użyczenia, a... no właśnie, jak winna
    > brzmieć umowa, by można było użyczać cudzą własność kolejnym osobom?

    Normalnie - wystarczy explicite zezwolenie. Tylko co ma do tego umowa. Ty
    pożyczasz swój samochód mnie, ja pożyczam, załóżmy bez Twojej zgodzy
    koledze.
    Coś się zmieniło?

    --
    ___________ (R)

  • 143. Data: 2012-02-20 20:58:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 20 Feb 2012 14:19:43 +0100, Bydlę napisał(a):

    > No właśnie do tego piję.

    I co to według Ciebie zmienia?

    --
    ___________ (R)

  • 144. Data: 2012-02-21 14:41:16
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/02/2012 14:35, szufla wrote:

    > Wystąpienie do TK o stwierdzenie niezgodności przez RPO troche trwa.

    > Co ma wspolnego jedno z drugim ptasi mozdzku i dlaczego do kurwy nedzy
    > wkladasz mi w usta cos czego nie powiedzialem ?
    >
    > Dodam jeszcze, ze wszyscy ktorzy nie dostali zdjecia nie powinni sie
    > przyznawac do popelnienia wykroczenia. Niech kieruja sprawe do sadu, byc
    > moze mandat wzrosnie o 50zl ale ilosc wnioskow sklonila by do myslenia
    > tych baranow od wymyslania przepisow.

    Jakie piękne żniwa, KF aż puchnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 145. Data: 2012-02-21 14:43:06
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/02/2012 10:30, Q Q wrote:
    > Nie widziałem żadnego znaku. Wszystko było pod śniegiem, a
    > ograniczenie było na krótkim odcinku trasy przelotowej 90km/h.
    > Otrzymałem zdjęcie z fotoradaru stacjonarnego.z żądaniem podania
    > danych kierowcy.

    Jednym słowem na drodze tak zasypanej że znaków nie widać zapierdalałeś
    dwa razy ponad ograniczenie?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 146. Data: 2012-02-21 19:13:27
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Jakie piękne żniwa, KF aż puchnie.

    ale kogo ... ?

    sz.

  • 147. Data: 2012-02-21 19:18:24
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Jednym słowem na drodze tak zasypanej że znaków nie widać zapierdalałeś
    > dwa razy ponad ograniczenie?

    Skad mial wiedziec, jakie jest ograniczenie ? Czy snieg na znaku oznacza to
    samo na jezdni ?
    http://www.osowa24.pl/fotosy/newsy/zima/zamazanyznak
    1_470.jpg
    Tepota nie boli.

    sz.

  • 148. Data: 2012-02-21 21:05:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 21 Feb 2012 19:13:27 +0100 osobnik zwany szufla
    wystukał:

    > ale kogo ... ?

    pewnie chciał oznajmic, że sam siebie tam wrzucił :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 149. Data: 2012-02-24 18:02:07
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-20 20:58:26 +0100, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> said:

    > I co to według Ciebie zmienia?

    Brak możliwości dalszego użyczania użyczonego pojazdu.
    Pan A użyczył panu B, pan B nie może użyczać dalej.

    --
    Bydlę

  • 150. Data: 2012-02-25 23:28:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 24 Feb 2012 18:02:07 +0100, Bydlę napisał(a):

    > Brak możliwości dalszego użyczania użyczonego pojazdu.
    > Pan A użyczył panu B, pan B nie może użyczać dalej.

    Pan B nie ma jedynie prawa, użyczyć (łamiąc umowę) może.

    --