eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWyścigi ślimaków II › Re: Wyścigi ślimaków II
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Wyścigi ślimaków II
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <o9el25$tsu$2@node2.news.atman.pl> <o9eq44$6cp$1@dont-email.me>
    <o9esgv$i8u$1@node1.news.atman.pl> <o9ev72$516$1@dont-email.me>
    <o9f4ao$lq6$2@node2.news.atman.pl> <o9f642$ss9$1@dont-email.me>
    <o9fa0d$33t$2@node1.news.atman.pl> <o9fjqv$d1p$2@dont-email.me>
    <o9gd2r$tpv$1@node2.news.atman.pl> <o9gs70$hvi$3@dont-email.me>
    <o9hb3m$4le$1@node1.news.atman.pl> <o9hd3c$ci2$3@dont-email.me>
    <o9hds3$4le$9@node1.news.atman.pl> <o9hf2t$kj6$2@dont-email.me>
    <o9hgh4$4le$13@node1.news.atman.pl>
    <vnua2qz12kx1$.1oku6m9rtccon$.dlg@40tude.net>
    <o9hrke$gth$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Sun, 5 Mar 2017 22:22:25 +0100
    Message-ID: <rbll6zgatdjx.1rt1l7frlejwg$.dlg@40tude.net>
    Lines: 51
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1488748944 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15189 82.143.187.50:57370
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2601245
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 5 Mar 2017 21:15:10 +0100, Shrek napisał(a):
    > W dniu 05.03.2017 o 21:06, J.F. pisze:
    >> Tylko wiesz - 65 to 104 km/h, 70mph to 112, a podejrzewam, ze mozna
    >> 5-10 mph szybciej.
    >
    > Tymczasem własnie kombinują żeby ograniczniki prędkości w truckach
    > wprowadzić. Dyskutują czy 60, 65 czy 68.
    >
    > I dalej twierdzę, że jest to nieporównywalne z Europą. Inne warunki.

    W wielu miejscach warunki pewnie sa podobne.

    Ale oni maja inne podejscie do ruchu, np uwazaja, ze po autostradach
    wszyscy powinni jezdzic podobnie szybko. I nie zmieniac pasow.

    Co takie glupie nie jest. No ale ja protestuje :-)

    >>>> Ja uważam, że
    >>>> zwiększenie prędkośći na ekspresówkach nie przełoży się widocznie na
    >>>> zwiększenie ilości wypadków na krajówkach.
    >>>
    >>> A ja uważam, że tak, ponieważ zarówno na autostradach jak i krajówkach
    >>> ograniczenie predkości tirów wynika na ogół z kagańca.
    >>
    >> Na krajowkach to juz nie tak bardzo.
    >
    > NIe wiem gdzie wy jeżdzdzicie. Ale ja zawsze jak się na krajówce
    > przymierzam żeby tira wyprzedzić, to jest na liczniku ciut powyżej 90.

    Opony zmien na prawidlowy rozmiar :-)

    To czemu srednia z trasy coraz trudniej 70 przekracza ?

    >>>>>> Otóż to, zapierdalasz i masz wielkiego focha, że musisz zwolnić bo ktoś
    >>>>>> tam jeszcze na drodze jest poza tobą.
    >>>>> Nie zapierdalam - jadę 140 - tyle wolno.
    >>>> To w końcu ile? Wsześniej pisałeś o 150.
    >>> Pomyliłem się - 140 :P
    >> za 149 to pewnie nikt nie zatrzyma :-)
    >
    > Dobra - tobie moge powiedzieć. Tak naprawdę jeżdzę po autostradach do
    > 150 (licznikowego)

    Licznikowo, to pewnie poprawnie jezdzisz, a moze i ponizej limitu.

    Tymczasem u nas niemal oficjalnie mozna te 150 jechac - fotoradary
    maja zakaz lapania, zreszta ich nie ma, radary zwykle to raczej nie na
    autostradzie, zostaja te VR, a ich dokladnosc taka sobie, lapanie
    jadacych 150 raczej mija sie z celem.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: