  • Data: 2017-03-06 11:22:24
    Temat: Re: Wyścigi ślimaków II
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.03.2017 o 08:06, J.F. pisze:

    > Swiatel nie tak duzo, ronda rzadko, FR malo, postoje robie rzadko, a
    > po wsiach jade ok 70.

    A jak jedziesz autostradą z Warszawy do berlina jaka ci śrenida wychodzi
    i czemu nie 140?

    > To przyjrzyj sie jeszcze raz - ile jedzie tir na krajowce.
    > Samotny tir to moze i 90, zazwyczaj jednak jest jakas kolumna
    > pojazdow, a na jej poczatku ... no co ?

    Policja albo traktor:P

    > A czy ja ich potepiam za to, ze jada 90 a nie dozwolone 80 po
    > autostradzie ? :-)

    NIeważne - jak jeżdzisz 150 po autostradzie to hipokryzją byłoby mieć
    pretensję o cokolwiek. Łamiesz prawo to morda w kubeł:P A jak nie
    zapierdalasz 150 po autostradzie, to na pewno nie zatrzymujesz się na
    strzałce albo nie sprzątasz po psie, albo nie płacisz abonamentu RTV.
    Dlatego nie można mieć pretensji, że ktoś wymusza na tobie pierwszeństwo ;)

    Shrek