  • Data: 2017-03-05 22:22:25
    Temat: Re: Wyścigi ślimaków II
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 5 Mar 2017 21:15:10 +0100, Shrek napisał(a):

    > Tymczasem własnie kombinują żeby ograniczniki prędkości w truckach
    > wprowadzić. Dyskutują czy 60, 65 czy 68.
    >
    > I dalej twierdzę, że jest to nieporównywalne z Europą. Inne warunki.

    W wielu miejscach warunki pewnie sa podobne.

    Ale oni maja inne podejscie do ruchu, np uwazaja, ze po autostradach
    wszyscy powinni jezdzic podobnie szybko. I nie zmieniac pasow.

    Co takie glupie nie jest. No ale ja protestuje :-)

    > NIe wiem gdzie wy jeżdzdzicie. Ale ja zawsze jak się na krajówce
    > przymierzam żeby tira wyprzedzić, to jest na liczniku ciut powyżej 90.

    Opony zmien na prawidlowy rozmiar :-)

    To czemu srednia z trasy coraz trudniej 70 przekracza ?

    > Dobra - tobie moge powiedzieć. Tak naprawdę jeżdzę po autostradach do
    > 150 (licznikowego)

    Licznikowo, to pewnie poprawnie jezdzisz, a moze i ponizej limitu.

    Tymczasem u nas niemal oficjalnie mozna te 150 jechac - fotoradary
    maja zakaz lapania, zreszta ich nie ma, radary zwykle to raczej nie na
    autostradzie, zostaja te VR, a ich dokladnosc taka sobie, lapanie
    jadacych 150 raczej mija sie z celem.

    J.