  • Data: 2011-02-12 19:17:26
    Temat: Re: Wyrobnienie talbicy rejestracyjnej
    Od: Chris <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-12 13:42, krzyss pisze:
    > Jak ma byc na szybko to chyba tylko zmiana blach... zamawianie moze
    > trwac dluzej niz tydzien... ale to zawsze zalezy od wydzialu komunikacji.

    Mylisz się, jak mi zginęła tablica to załatwiłem to w 1 dzień.

    Najpierw wizyta na policji i zgłoszenie kradzieży, potem do WK i kwitek
    na dorobienie tablicy, potem z kwitkiem do zakładu który dorabia tablice
    (wskazany przez WK), tam poczekałem 30 min i miałem już tablicę (nie
    ważna bo brak hologramu). Na koniec dnia zdążyłem do WK już z tablicą
    odczekałem swoje w kolejce i po opłatach miałem już nową w pełni legalną
    tablicę.

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem