  • 1. Data: 2011-02-12 12:52:15
    Temat: Wyrobnienie talbicy rejestracyjnej
    Od: amos <g...@g...com>

    Witajcie,
    buchneli mi dzis w nocy jedna tablice rejestracyjna. Auto stalo
    zaparkowane pod blokiem, wieczorem tablica jeszcze byla, dzis rano ani
    ramki ani tablicy. Zgubienie wykluczam, bo autem w nocy nikt nie
    jezdzil.

    Niestety w przyszlym tygodniu wyjezdzam do Austrii.

    Czy ktos sie orientuje ile czasu trwa dorobienie tablicy?

    Jak wygląda cala prodecura? Jakie koszty?

    Wyglada na to, ze nitowanie to jedyna sluszna metoda na mocowanie
    blach.
    --
    zdrowka
    amos

  • 2. Data: 2011-02-12 13:42:38
    Temat: Re: Wyrobnienie talbicy rejestracyjnej
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2011-02-12 12:52, amos pisze:
> [...]
    >
    > Jak wygląda cala prodecura? Jakie koszty?
    >
    > Wyglada na to, ze nitowanie to jedyna sluszna metoda na mocowanie

    Jak ma byc na szybko to chyba tylko zmiana blach... zamawianie moze
    trwac dluzej niz tydzien... ale to zawsze zalezy od wydzialu komunikacji.

    Zmiana tablic... pewnie koszt kolo 180zl....

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 3. Data: 2011-02-12 14:53:45
    Od: amos <g...@g...com>

    On 12 Lut, 13:42, krzyss <k...@S...com> wrote:

    > Jak ma byc na szybko to chyba tylko zmiana blach... zamawianie moze
    > trwac dluzej niz tydzien... ale to zawsze zalezy od wydzialu komunikacji.

    Ta opcja nie dosc, ze szybsza moze byc takze bardziej sensowna.

    Zglosilem kradziez na policji. Otrzymalem informacje, ze tablica
    trafia do spisu tablic kradzionych i moga sie zdarzyc czestsze
    kontrole pojazdu.

    Co ciekawe dowiedzialem sie tez, ze mam nieograniczony czas na
    wyrobienie drugiej ;)
    Moge jezdzic i jezdzic bez jednej tablicy bez zadnych konsekwencji,
    najwazniejsze, ze jeden wyroznik pozostal. Ciekawe czy wiedzial co
    mowi?

    --
    zdrowka
    amos

  • 4. Data: 2011-02-12 15:39:34
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]
    > Moge jezdzic i jezdzic bez jednej tablicy bez zadnych konsekwencji,
    > najwazniejsze, ze jeden wyroznik pozostal. Ciekawe czy wiedzial co

    Jak spotkasz tego samego pana podczas kontroli na drodze to moze bedzie OK.
    Ale jak spotkasz innego to moze miec zdanie wrecz przeciwne :-)

    Przerabialem na wlasnym przykladzie gdzie musialem sie tlumaczyc przez
    godzine i bronic przed zatrzymaniem dowodu rejestracyjnego.

  • 5. Data: 2011-02-12 16:37:41
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Przerabialem na wlasnym przykladzie gdzie musialem sie tlumaczyc przez
    > godzine i bronic przed zatrzymaniem dowodu rejestracyjnego.

    no ale kolega, jak mysle, miał na myśli sytuacje, kiedy zgłosisz kradzież
    tablicy i masz na to jakiś papier od policji, a nie, ze sobie jeździsz i
    masz wszystko w pompie.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 6. Data: 2011-02-12 16:41:08
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > zaparkowane pod blokiem, wieczorem tablica jeszcze byla, dzis rano ani
    > ramki ani tablicy. Zgubienie wykluczam, bo autem w nocy nikt nie

    Przejdź się po okolicznych śmietnikach i krzakach wzdłuż chodników, może
    jakiś pijany gnojek dla zabawy wyrwał i kilkaset metrów dalej wyrzucił.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 7. Data: 2011-02-12 16:57:19
    Od: amos <g...@g...com>

    On 12 Lut, 16:37, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:

    > no ale kolega, jak mysle, miał na myśli sytuacje, kiedy zgłosisz kradzież
    > tablicy i masz na to jakiś papier od policji, a nie, ze sobie jeździsz i
    > masz wszystko w pompie.

    Dokladnie tak. Z tym, ze owy "papier" to ksero zawierajace "pouczenie
    pokrzywdzonego wykroczeniem o podstawowych uprawnieniach i
    obowiazkach" z dopisanym numerem sprawy, nazwiskiem przyjmujacego oraz
    danymi komisariatu.

    Jak zostalem poinformowany w czasie kontroli kazdy policjant ma przez
    radio mozliwosc spawdzenia tej sprawy i potwierdzenia mojej wersji.

    Niewatpliwie moze trwac to dluzej niz normalna kontrola a dodatkowo
    jestem wystawiony na widelec policji, ktora moze mnie zatrzymac za
    sama tablice.

    --
    zdrowka
    amos

  • 8. Data: 2011-02-12 17:02:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 12 Feb 2011 13:42:38 +0100, krzyss wrote:
    >Jak ma byc na szybko to chyba tylko zmiana blach... zamawianie moze
    >trwac dluzej niz tydzien... ale to zawsze zalezy od wydzialu komunikacji.

    Blachy dostaniesz od reki, ale nowy dowod na nie dopiero .. tez mniej
    wiecej za tydzien. Na tymczasowym jechac ? Tez mozna, tylko jeszcze
    polise potwierdzic.

    J.

  • 9. Data: 2011-02-12 17:55:17
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > no ale kolega, jak mysle, miał na myśli sytuacje, kiedy zgłosisz kradzież
    > tablicy i masz na to jakiś papier od policji, a nie, ze sobie jeździsz i
    > masz wszystko w pompie.

    Jak najbardziej miałem zgłoszony taki fakt plus pismo na okoliczność co nie
    przeszkodziło panu polucjantowi w Ostrowcu Świetokrzyskim zatrzymać mnie i
    tłumaczyć, że samochodem nie mam prawa jeździć i powinienem przesiąść się
    na komunikację publiczną :-)

  • 10. Data: 2011-02-12 17:58:19
    Od: amos <g...@g...com>

    On 12 Lut, 17:55, "CeSaR" <a...@m...com> wrote:

    > Jak najbardziej mia em zg oszony taki fakt plus pismo na okoliczno co nie
    > przeszkodzi o panu polucjantowi w Ostrowcu wietokrzyskim zatrzyma mnie i
    > t umaczy ,   e samochodem nie mam prawa je dzi i powinienem przesi si
    > na komunikacj publiczn :-)

    A miales "tablice zastepcza" w postaci chocby jakiegos kartonika za
    szyba?

    W drodze do pracy od jakichs 4 miesiecy widuje beemke z kartonowymi
    rejestracjami zamontowanymi w ramkach. Sfatygowane niemilosiernie i
    jakos wlascicielowi nie przeszkadza, zeby na nich jezdzic. Z numerow
    wnioskuje, ze stanowia substytuj jakichs zagranicznych rejestracji.

    Jak widac jak sie ma szczescie, mozna jezdzic w nieskonczonosc. Jak
    sie nie ma, pewnie jeden nadgorliwy policjant moze narobic sporo
    klopotow.

    --
    zdrowka
    amos