  • Data: 2011-02-13 21:58:58
    Temat: Re: Wyrobnienie talbicy rejestracyjnej
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-13 17:12, J.F. pisze:
    > On Sun, 13 Feb 2011 14:53:17 +0100, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
    >
    > No i co bys zrobil - odwolal wyjazd, wypozyczyl samochod czy poszukal
    > pociagu ?

    Spróbował wyrobić duplikat lub zmienić całkowicie tablice, a gdyby ta
    sztuka się nie udała to odwołałbym wyjazd (jeśli istniałaby taka
    możliwość) lub zmienił środek lokomocji.

    > A widziales belgijskie eksportowe ?

    Nie widziałem, ale przypuszczam, że też są określone jakimś wzorem.
    Gdyby nawet wystarczyło napisać sobie na kartce, to wynikałoby to z
    posiadanego dowodu rejestracyjnego czy innego "papierka". Autor wątku
    posiada polski dowód rejestracyjny i obowiązują go polskie standardy
    oznakowania.

    > Zmiany numerow w jeden dzien nie zalatwisz, no chyba ze pojedziesz na
    > tymczasowym dowodzie.

    Dlaczego, skoro rejestruję świeżo zakupiony samochód w jeden dzień? (W
    Katowicach - tych słynnych z kolejek od 1 w nocy i sprzedawanych
    biletach przez koników)
    OIDP nie ważne, czy dowód tymczasowy czy stały, na obu zagranicę
    wyjechać prawnie mogę.

    > Alez jak tak mogles, bez tablic po kraju :-)

    Nie mogłem. Ze względu, na fakt, że samochód był moim narzędziem pracy
    byłem zmuszony. To tylko świadczy o podejściu polskich policjantów do
    faktu braku tablicy rejestracyjnej. Nic więcej.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia