  • Data: 2011-02-14 14:26:36
    Temat: Re: Wyrobnienie talbicy rejestracyjnej
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > buchneli mi dzis w nocy jedna tablice rejestracyjna. [...]
    > Niestety w przyszlym tygodniu wyjezdzam do Austrii.

    Nie wiem, na ile Ci to moze pomoc - zrobisz z tym, co zechcesz. W UK sprawa
    tablic rejestracyjnych wyglada tak, ze bierze sie plastikowa plytke i na
    niej drukuje numery - mozna cos takiego zamowic w wielu warsztatach. Nie ma
    zadnych hologramow i innych zabezpieczen. Kazdy moze zrobic tablice
    rejestracyjna - sa jakies ograniczenia odnosnie czcionki i kolorow. Znam
    Polakow z polskimi samochodami, ktorzy zrobili sobie tutejsze tablice, na
    ktorych sa nadrukowane oryginalne numery, ale nie ma oznaczenia 'PL'.
    Zrobili to w tym celu, zeby w razie sfotografowania samochodu na
    wykroczeniu, nie dalo sie go zidentyfikowac. Nikt sie tego nie czepia.
    Policja przy kontroli probuje sprawdzic, czy numery zgadzaja sie z tymi w
    dowodzie rejestracyjnym, czy jest kupione ubezpieczenie, i czy jest zrobiony
    przeglad. Wydaje mi sie, ze kazda zagraniczna policja w cywilizowanym kraju
    bedzie probowala sprawdzac wlasnie to, ale z braku wiedzy nie bedzie
    dochodzic, czy tablice sa legalne, czy nie - byle numer sie zgadzal.

    --
    Jan-xx