-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Wypadek
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <7m0nvtxu4f8g$.1lxoo4nkuoeji$.dlg@40tude.net>
<ni9tl6$rri$1@dont-email.me>
<57488967$0$22830$65785112@news.neostrada.pl>
<16d260xavf8aa$.hnhmr0hys9bd.dlg@40tude.net>
<nicih8$7tj$1@node2.news.atman.pl> <nicod3$ftq$1@dont-email.me>
<nicp7k$cnp$1@node1.news.atman.pl>
<c...@g...com>
<1koqqh0yfk2fp.1s5je6w1rmiwt$.dlg@40tude.net>
<njjd4t$reh$1@node2.news.atman.pl>
<7pkjdjip65lq$.1qmqbtm2a7ca8.dlg@40tude.net>
<njjp1a$rt0$1@node1.news.atman.pl>
<575da8f9$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net> <njkcs9$hou$1@dont-email.me>
<njkf7j$ir8$1@node1.news.atman.pl>
<575dc5ef$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
<njki2v$bb$1@node2.news.atman.pl>
<575dddf2$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>
<njkmpc$r4t$1@node1.news.atman.pl>
<57642f05$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
<nk1sh8$2dq$1@node2.news.atman.pl>
From: Akarm <a...@w...pl>
Date: Sat, 18 Jun 2016 12:38:28 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.1.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <nk1sh8$2dq$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 13
Message-ID: <576524a9$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.31.9.138
X-Trace: 1466246313 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 653 83.31.9.138:49952
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2584079
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-06-18 o 00:10, Liwiusz pisze:
> "szybciej zahamuje pojazd, w którym jest większa powierzchnia styku z
> podłożem"
Nadal nie widzę nic o tarciu.
Natomiast co do powyższego zdania, to oczywiste dla mnie jest, że
większa powierzchnia styku to zdecydowanie mniejszy wpływ uślizgu
spowodowanego zanieczyszczeniami (piach, liście) oraz nagrzewaniem się opon.
--
Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl
Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelkiej maści
Następne wpisy z tego wątku
- 18.06.16 12:53 Liwiusz
- 18.06.16 12:55 Liwiusz
- 18.06.16 13:23 Akarm
- 18.06.16 13:53 Czarek
- 18.06.16 14:01 cef
- 18.06.16 15:53 Marek
- 18.06.16 17:01 re
- 18.06.16 17:04 Liwiusz
- 18.06.16 17:06 Liwiusz
- 18.06.16 17:06 Liwiusz
- 18.06.16 17:14 Czarek
- 19.06.16 00:13 re
- 19.06.16 00:15 re
- 19.06.16 11:20 Czesław
- 19.06.16 11:31 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=