-
X-Received: by 10.140.91.87 with SMTP id y81mr256856qgd.14.1446302893672; Sat, 31 Oct
2015 07:48:13 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.91.87 with SMTP id y81mr256856qgd.14.1446302893672; Sat, 31 Oct
2015 07:48:13 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
i2no1691975igv.0!news-out.google.com!j14ni17774qge.0!nntp.google.com!m48no38055
00qgd.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 31 Oct 2015 07:48:13 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <7jp5bfeja561.2uvnlegwgdiv$.dlg@40tude.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.127.167.187;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 164.127.167.187
References: <562ea140$0$9562$65785112@news.neostrada.pl>
<1juma9nf1a0g$.1cnskhp4rcw2j$.dlg@40tude.net>
<562fd670$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
<pgs7kkqd1zss$.1mhlzj5tq8fhc.dlg@40tude.net>
<e...@g...com>
<1qfi8bdcbwicm$.9is2vguto3bv.dlg@40tude.net>
<6...@g...com>
<qa210fgfwg1e$.41omfyhhi80e$.dlg@40tude.net>
<118ldxpqmuqen$.ysqivmn3j3gz.dlg@40tude.net>
<c...@g...com>
<xxfenjl1h2vy.mjy9rmc97p51$.dlg@40tude.net>
<0...@g...com>
<1sloohuf4s54y$.16l1d2stbgcwg.dlg@40tude.net>
<a...@g...com>
<7jp5bfeja561.2uvnlegwgdiv$.dlg@40tude.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <b...@g...com>
Subject: Re: Wylany Amortyzator
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Sat, 31 Oct 2015 14:48:13 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571379
[ ukryj nagłówki ]Pyra nie pierdol. Madrujesz się jak byś był kierowca rajdowym światowej klasy a Ty w
rajdzie przasniczki raz jechales. W samochodach starszej generacji, z zawieszeniem na
wahaczach przy każdej robocie przy zawieszeniu i układzie kierowniczym trzeba było
robić geometrie. Nie wiem jak teraz zaprojektowali zawieszenia i układy kierownicze
ze pomimo prostoty i braku logiki w układzie kierowniczym, samochody tolerują
odchyłki na jakich duży Fiat by przez 2000km zerznal opony do kordu. Dlatego kiedyś w
samochodach były regulacje zbieżności, kata pochylenia kola, kata pochylenia sworznia
zwrotnicy, kata wyprzedzenia sworznia zwrotnicy. Jakby tego było malo regulowało się
trapez kierowniczy. W wiekszosci współczesnych do regulacji jest tylko zbieżność.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.10.15 23:01 Tomasz Pyra
- 01.11.15 00:00 Zenek Kapelinder
- 01.11.15 00:52 Tomasz Pyra
- 02.11.15 11:09 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe