eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWylany AmortyzatorRe: Wylany Amortyzator
  • X-Received: by 10.140.91.87 with SMTP id y81mr256856qgd.14.1446302893672; Sat, 31 Oct
    2015 07:48:13 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.91.87 with SMTP id y81mr256856qgd.14.1446302893672; Sat, 31 Oct
    2015 07:48:13 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    i2no1691975igv.0!news-out.google.com!j14ni17774qge.0!nntp.google.com!m48no38055
    00qgd.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 31 Oct 2015 07:48:13 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <7jp5bfeja561.2uvnlegwgdiv$.dlg@40tude.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.127.167.187;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 164.127.167.187
    References: <562ea140$0$9562$65785112@news.neostrada.pl>
    <1juma9nf1a0g$.1cnskhp4rcw2j$.dlg@40tude.net>
    <562fd670$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgs7kkqd1zss$.1mhlzj5tq8fhc.dlg@40tude.net>
    <e...@g...com>
    <1qfi8bdcbwicm$.9is2vguto3bv.dlg@40tude.net>
    <6...@g...com>
    <qa210fgfwg1e$.41omfyhhi80e$.dlg@40tude.net>
    <118ldxpqmuqen$.ysqivmn3j3gz.dlg@40tude.net>
    <c...@g...com>
    <xxfenjl1h2vy.mjy9rmc97p51$.dlg@40tude.net>
    <0...@g...com>
    <1sloohuf4s54y$.16l1d2stbgcwg.dlg@40tude.net>
    <a...@g...com>
    <7jp5bfeja561.2uvnlegwgdiv$.dlg@40tude.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: Wylany Amortyzator
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Sat, 31 Oct 2015 14:48:13 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571379
    [ ukryj nagłówki ]

    Pyra nie pierdol. Madrujesz się jak byś był kierowca rajdowym światowej klasy a Ty w
    rajdzie przasniczki raz jechales. W samochodach starszej generacji, z zawieszeniem na
    wahaczach przy każdej robocie przy zawieszeniu i układzie kierowniczym trzeba było
    robić geometrie. Nie wiem jak teraz zaprojektowali zawieszenia i układy kierownicze
    ze pomimo prostoty i braku logiki w układzie kierowniczym, samochody tolerują
    odchyłki na jakich duży Fiat by przez 2000km zerznal opony do kordu. Dlatego kiedyś w
    samochodach były regulacje zbieżności, kata pochylenia kola, kata pochylenia sworznia
    zwrotnicy, kata wyprzedzenia sworznia zwrotnicy. Jakby tego było malo regulowało się
    trapez kierowniczy. W wiekszosci współczesnych do regulacji jest tylko zbieżność.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: