    From: Trybun <Y...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wykrakaliśmy?
    Date: Fri, 13 Dec 2013 12:32:09 +0100

    > To teraz przypomnij czym się jeździło, dlaczego sto razy łatanym i
    > drutowanym jak popadnie. I dlaczego jak się pokazałeś sąsiadom w nowym
    > krajowym lub w kilkuletnim zachodnim (nie z DDR) i jednocześnie nie
    > byłeś badylarzem lub cinkciarzem, to Cię wytykali palcami nazywając
    > kurwą z Trybuną Ludu pod pachą.

    Ja jeździłem Fordem Mustangiem. Nie trudniłem się cinkciarstwem czy
    prostytucją. Podanie o przyjęcie do partii załatwione odmownie, i to
    mimo trzykrotnego składania wniosku (tak że kolejny mit fantastów którzy
    to niby byli zmuszani do przyjęcia w szeregi PZPRu można włożyć między
    bajki), tak że nie byłem jakimś działaczem partyjnym wysokiej rangi żeby
    mnie było stać na zachodnią, nową furę.