  • Data: 2013-12-13 14:27:10
    Temat: Re: Wykrakaliśmy?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Trybun wrote:

    > Nie wiem jak Ty, ale ja w Poznaniu mogłem zaparkować prawie wszędzie i
    > nikt nie pobierał za to opłaty, tylko przed hotelami było trochę
    > parkomatów i kilka strzeżonych parkingów gdzie takie opłaty za
    > parkowanie pobierano. Mogłem spokojnie wyrejestrować auto i zrobić z
    > swojej własności budę dla psa. Mandaty byłe śmiesznie tanie, raz
    > zdobyte prawko miałem na całe życie. Mógłbym tak wymienić długo
    > zalety komuny dla kierowcy nad obecnym systemem w którym kierowca
    > jest sprowadzany do roli dyscyplinowanego na każdym kroku matołka, i
> [...]

    mogłeś spokojeni stanąć w kolejce i kupic tania bęzyne już po kilku
    godzinach oczekiwania

    no i ten wybór samochodów, salony pełne samochodów do wyboru do koloru... :)

    Po pierwsze to co z tego że mialeś prawo jazdy w komunie jak nie miałeś czym
    jeździć.

    Pierdolenie jak zwykle, jak tak kochacie komune to jazda do Koreii tylko tej
    właściwej albo na Kubę, tylko weźcie żony żeby miał kto dawać dupy i
    zarabiać na was.