  • Data: 2013-12-13 13:09:25
    Temat: Re: Wykrakaliśmy?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-13 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > Ty tak na serio?

    Niestety, pewno na serio i może mieć rację.
    Związek Socjalistycznych Republik Europejskich jest takim samym
    totalitarnym potworem, jak ZSRR. Metody zniewalania jedynie trochę się
    ucywilizowały. Władcy się nauczyli, że przy tych nowych metodach
    znacznie spada prawdopodobieństwo masowych sprzeciwów, które trzeba
    krwawo tłumić. Nie ma gułagów, strzelania do uciekających przez granicę,
    za to jest "przypisywanie do ziemi", przykuwanie ponadpokoleniowymi
    zobowiązaniami, obciążanie odpowiedzialnością za niezawinione zdarzenia,
    totalna inwigilacja i ch.w.c.t.j.
    Wszechwładza "służb" już chyba nie budzi żadnych wątpliwości.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.