-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wyjazd z drogi podporządkowanej - kto jest winny?
Date: Tue, 31 May 2011 08:07:31 +0200
Organization: MAD
Lines: 30
Sender: Myjk <>
Message-ID: <1upm0x13fat2l$.dlg@myjk.org>
References: <irvh2s$1mcp$1@news.mm.pl> <irvih3$9dp$1@news.lublin.pl>
<1...@m...org> <irvsk2$vob$1@news.onet.pl>
Reply-To: m...@n...op.pl
NNTP-Posting-Host: fjk130.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1306822087 13110 83.13.244.130 (31 May 2011 06:08:07 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 31 May 2011 06:08:07 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2372503
[ ukryj nagłówki ]Mon, 30 May 2011 10:47:31 +0000 (UTC), Massai
>> To po co w takim razie są kierunkowskazy, dla ozdoby?
> Kierunkowskazy sygnalizują tylko _zamiar_ wykonania manewru,
> a nie obligują sygnalizujacego do wykonania manewru.
Nie w tej sytuacji. Tutaj sygnalizowany nie jest tylko zamiar, ale przede
wszystkim jest przekazywana istotna informacja. Dla tych wyjeżdżających z
podporzadkowanej widzących przedni kierunek głównie ułatwiajaca podjęcie
decyzji i co za tym idzie przyśpieszenia ruchu (wszak każdy psioczy na
korki, ale jak przychodzi co do czego, to jak widać próbujemy sobie jazdę
możliwie jak najbardziej utrudnić) -- dla tych z tyłu czysto informacyjna
zmuszająca do zachowania ostrożności i ew. podjęcia dodatkowych kroków
(wyprzedzenie itp.).
> Zamiar ma to do siebie że można go zmienić.
Tym samym biorąc za to odpowiedzalność.
> Weźmy coś takiego: zamierzasz wyprzedzać ciężarówkę, wrzucasz
> kierunek, i wychylasz się, a tu 200 metrów przed tobą, z lewej
> strony z pola wyjeżdża ciągnik.
> Czy to że wrzuciłeś kierunkowskaz oznacza że koniecznie musisz
> walić na czołówę z tym ciągnikiem czy jednak możesz przerwać
> manewr i wrócić na swój pas? ;-)
To jest inna sytuacja.
--
Pozdor Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 31.05.11 08:11 Myjk
- 31.05.11 08:22 Myjk
- 31.05.11 08:49 Krzysiek Kielczewski
- 31.05.11 09:08 Myjk
- 31.05.11 09:56 Krzysiek Kielczewski
- 31.05.11 10:14 Maciek
- 31.05.11 10:48 niusy.pl
- 31.05.11 11:11 Myjk
- 31.05.11 17:23 Adam Czajka
- 31.05.11 18:14 Adam Czajka
- 31.05.11 18:18 Massai
- 31.05.11 18:25 Massai
- 31.05.11 18:26 Adam Czajka
- 31.05.11 20:35 Adam Płaszczyca
- 31.05.11 20:47 notveryoldman
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem