  • Data: 2012-03-12 20:32:57
    Temat: Re: Wyimaginowana rozmowa przez telefon
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-12 17:10, J.F pisze:

    > No i co ci to da ?

    Wiesz, nie wiem czy takie postępowanie ma sens, niemniej zgłosić można
    (choć to chyba lepiej na inny numer telefonu, ponieważ Centrum
    Powiadamiania Ratunkowego nie jest od tego). Mandatu oczywiście
    przyjmować nie należy, za to należy sprawę zgłosić (złożyć skargę)
    do przełożonych, najlepiej z kopią do KW/KG. Ciąg dalszy zależy od
    tego, jaka będzie odpowiedź. Tutaj uwaga - im częściej ludzie będą
    robić takie rzeczy, tym rzadziej będzie się pojawiała patologia.

    > Policjanci tym bardziej sie upra ze widzieli cie z telefonem przy uchu.

    Niech się upierają. Dziwnym trafem to ich "widzenie" w 100% w padającym
    deszczu jest mocno podejrzane. No, ale tutaj tez jest pytanie, na
    ile w ogóle ta opowieść jest prawdziwa.

    > A funkcjonariusz na sluzbie nie klamie.

    Nieprawda - nie powinien kłamać, a to zasadnicza różnica.

    > Jedyna zaleta ze moze sie nie okaze iz narkotyki posiadasz, choc taki
    > pewny bym nie byl.

    Litości - ja wiem, że trollowanie jest w modzie, ale nadmiar tv to
    raczej szkodzi.