  • Data: 2019-03-10 22:19:47
    Temat: Re: Wtargnięcie na jezdnię. Paru debili.
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawo o ruchu drogowym rozdzial 1 artykul 4. Teraz ty wypierdalaj kmiocie.

    Zenuś, jest o tobie ładnie napisane i o twoich pierdolonych bzdurach.
    ponieważ w dupie masz wyroki sądów to przeczytaj co pisze współałtor
    tego paragrafu:

    Najpierw o tobie:
    Oczywiście różni domorośli specjaliści, polscy "mistrzowie" kierownicy z
    radością wypowiadają się w licznych komentarzach, że jeśli jakiś pirat
    potrącił pieszego na przejściu, to wina tego kierowcy, który się
    zatrzymał. Tak, tak! Nie tego, który pędził z klapkami na oczach albo
    smartfonem przed oczami i zapewne nawet nie zauważył, że zbliża się do
    przejścia, tylko tego, który zatrzymał się i chciał przepuścić pieszego.

    Teraz o przepisie na który się powołujesz:
    Jeden z ówczesnych współautorów tego przepisu, Zbigniew Drexler,
    wieloletni ekspert ówczesnego Ministerstwa Komunikacji, wyjaśnił mi zresztą:

    "Przepis o zakazie zatrzymywania się na przejściu, przed nim i
    ewentualnie za nim nie był redagowany z myślą o zatrzymywaniu się w celu
    przepuszczenia pieszych. Chodziło o zatrzymywanie się, które może
    spowodować ograniczenie widoczności. Np. ktoś na chwilę zatrzymuje się
    przed przejściem, aby pobiec do kiosku po gazetę... Pojazd zasłania
    przejście. Piesi nie widzą nadjeżdżających pojazdów, a ich kierowcy nie
    widzą pieszych. O to tu chodziło. Rzecz jasna zakaz zatrzymywania się to
    także zakaz postoju. Powoływanie jednak tego przepisu w sytuacji, kiedy
    pojazd zatrzymuje się, aby umożliwić pieszym przejście przez jezdnię to
    ewidentna bzdura i pomylenie pojęć. Wówczas zatrzymanie wynika z
    warunków ruchu! Ręce opadają, jak się słyszy takie teorie"

    https://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/polski-kie
    rowca/news-kierowca-ktory-przepuszcza-pieszych-jest-
    winnym-wypadku,nId,2484587

    Większego błazna w tym wątku niż ty, nie ma. Znów ci udowodniłem
    pierdolenie bzdur i znów musisz Zenuś wykurwiać w podskokach :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>