  • Data: 2011-04-23 12:06:57
    Temat: Re: Wszystkie auta jeżdżą tak samo
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-23 02:36, to pisze:
    > begin Tomasz Pyra

    > Ma stosunkowo niewiele, bo zawieszenie ma dość mały wpływ na hamowanie na
    > wprost na idealnym asfalcie, liczą się głównie opony.

    Przykro mi, ale jest dokładnie odwrotnie.
    Cinquecento na seryjnych badziewiackich hamulcach, zwykłych cywilnych
    oponach i ze sportowym zawieszeniem hamuje 100->0 na 36-37m.

    > Wręcz przeciwnie, uważam, że różnice pomiędzy zawieszeniami będzie dużo
    > bardziej widać na gorszej nawierzchni.

    Praktyka pokazuje, że nie ma to znaczenia dopóki nierówności nie są
    takie że samochód z seryjnym zawieszeniem zaczyna walić podwoziem o ziemie.