  • Data: 2020-11-03 21:07:47
    Temat: Re: Współczesny sprzęt audio
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-03 o 20:35, Cezar pisze:

    > To zupełnie zmienia sprawę. Nie potrafie ci więc pomóc...  :-)

    :-)

    > ps. Kiedy ostatni raz używałeś tej nagrywarki?

    O dziwo nie tak dawno - miesiąc temu.

    Bardzo lubię dwie historie - Dywizjon 303 i Enigma.
    Jak pojawiły się (ze dwa lata temu) filmy Dywizjon 303 to nie
    wiedziałem, że są dwa. I jak kiedyś nagle padło hasło, że pójdziemy z
    synem do kina i akurat grali to poszliśmy na Dywizjon 303. Oczywiście to
    nie był ten :( Dało się obejrzeć, ale te same ujęcia 10 razy w jednym
    filmie mogą wyprowadzić z równowagi.

    Jakoś na początku października leciał (ten polski) w TV (chyba po raz
    pierwszy (mam tylko naziemną) to mimo, że mieliśmy wszystko w rozsypce
    (montowanie tych mebli poprzedziło cyklinowanie) to połączyłem to
    tymczasowo i zaprogramowałem aby się nagrało nawet jakbym nie mógł być
    akurat w domu. Ale mogłem i obejrzałem i dwa dni później pousuwałem z
    nagrania reklamy i obejrzałem drugi raz.

    Ale poprzedni raz, że coś nagrałem to było pewnie z rok temu.
    P.G.