  • Data: 2020-11-03 22:00:03
    Temat: Re: Współczesny sprzęt audio
    Od: PeJot <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-03 o 19:11, Piotr Gałka pisze:

    > Tylko, że na razie wygląda mi odwrotnie. Obecnie rozważam kino domowe
    > RX-V385 za 1400 albo stereo R-N303D za 1750.
    > I do tego się zastanawiam, czy niezależnie od wyboru nie mieć tylko 2
    > głośników.

    Zwykle amplituner KD pozwala na konfigurację 2.0, ale warto się
    zastanowić czy w miarę upływu czasu nie pójść w 3.0, a na koniec 5.0,
    czy 5.1. Tyle że wypadało by aby kolumna centralna a potem tył były z
    tej samej serii.

    > Ogólnie - za mało jeszcze wiem o praktycznych różnicach funkcjonalnych
    > między tymi dwoma rodzajami sprzętu - do tego od początku zmierzało moje
    > pytanie.

    Mam amplituner KD od jakichś 15 lat. Konfiguracja 5.0 z pełnowymiarowymi
    kolumnami. Filmy z płyt się ogląda, muzyki się słucha. Co do jakości
    dźwięku - myślę że w pewnym wieku, kiedy już słuch kończy się na ~10
    kHz, ważniejsza jest wygoda użytkowania. A sam dźwięk dookólny mnie
    rozczarował. Może dlatego że na filmach niewiele się dzieje "z tyłu", tu
    ciekawiej wypadają koncerty.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem