eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaWplyw otwarcia drzwi balkonowych na odbior SAT - ciekawostka › Re: Wplyw otwarcia drzwi balkonowych na odbior SAT - ciekawostka
  • Data: 2011-05-11 05:40:26
    Temat: Re: Wplyw otwarcia drzwi balkonowych na odbior SAT - ciekawostka
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jerzy Pastusiak napisał:
    > Procesor BCM 7405, taki jak w DM 800se, dosyc dobry, szybki
    > (1100 DMIPS). Az 1 GB Flash.

    No i właśnie tego też dotyczy moja wątpliwość, bo pojemność Flash'a jest
    bardzo różna w różnych tunerach - od kilkudziesięciu MB do 1 GB. Nie
    chciałbym, żeby zabrakło, ale nie chcę przepłacać tzn. kupować czegoś,
    czego nie będę w stanie wykorzystać przez kilka najbliższych lat.

    > IPBox jest polaczeniem DM 600 i DM 800 HD.
    > Procesor wolny (STi7101 - 266MHz), demodulator od DM800 (CX24116),
    > koncepcja raczej nie nowa, opinie nienajlepsze:

    Na korzyść IPBox'a przemawia cena oraz posiadanie wyjścia 0/12V, dzięki
    czemu będę mógł podłączyć do obecnej instalacji bez zmian - a potem
    kombinować z DiSEqC'em 1.1 :-)

    > Wyglada bardzo interesujaco, procesor Broadcom 7413, bardzo
    > nowy.

    Właśnie, i do tego szybko się włącza :-) Podobno szybciej niż DB ;-)

    > Przyjrzyj sie tez VU+ DUO TWIN HDTV:
    > http://www.hollex.pl/odbiorniki-linux/odbiorniki-lin
    ux-hd/1671-odbiornik-vu-duo-twin-hdtv

    Też o nim myślałem, ale w Satkurierze 9/2010 czytałem, że są kłopoty z
    kartami TnK, której obecnie używam. Być może poprawili już soft.

    > zawiera podwojny demodulator (tuner) + pełen procesor sygnalu.
    > Wiec wystarcza dodatkowo LNA/Splitter i mamy odbiornik dwuglowicowy
    > w jednej kostce.

    Nie bardzo to rozumiem, czym się to różni od ET9000 czy IPBoxa?

    > Cała satelita w jednym cipie.

    Chyba w jednej ;-)

    > Zapisz sie na forum:
    > http://dvhk.to/index.php

    Dotychczas korzystałem głównie z forum Satkuriera i Satclub (dawniej
    SkySunSat), a także z elektrody, ale nie znalazłem za wiele opinii
    użytkowników.

    Dzięki i pozdrawiam,