eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaWplyw otwarcia drzwi balkonowych na odbior SAT - ciekawostka › Re: Wplyw otwarcia drzwi balkonowych na odbior SAT - ciekawostka
  • Data: 2011-05-10 20:50:43
    Temat: Re: Wplyw otwarcia drzwi balkonowych na odbior SAT - ciekawostka
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj.

    > Ten 7020 to zdaje się zupełna nowość :-)

    Ma sie ukazac latem 2011. Pokazaly sie nowe info.

    Niestety ostatnio planowana cena wysoka, 699 euro.
    Procesor BCM 7405, taki jak w DM 800se, dosyc dobry, szybki
    (1100 DMIPS). Az 1 GB Flash.
    Chyba chwilowy nastepca DM 8k, wiec sadze, ze cena DM 8k spadnie.

    -=-=-=-
    > Na razie mam dwóch kandydatów: AB IPBox 9900 HD Plus

    IPBox jest polaczeniem DM 600 i DM 800 HD.
    Procesor wolny (STi7101 - 266MHz), demodulator od DM800 (CX24116),
    koncepcja raczej nie nowa, opinie nienajlepsze:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1678839.html#8
    125480

    > Clarke-Tech ET9000

    Wyglada bardzo interesujaco, procesor Broadcom 7413, bardzo
    nowy.

    -=-=-=-
    Przyjrzyj sie tez VU+ DUO TWIN HDTV:
    http://www.hollex.pl/odbiorniki-linux/odbiorniki-lin
    ux-hd/1671-odbiornik-vu-duo-twin-hdtv

    Ma dosyc dobra opinie, ciekawe rozwiazania; Enigma 2.
    Procesor tez Broadcoma, BCM7335:
    http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/dow
    nload/Number/65857/filename/BCM7335.pdf

    zawiera podwojny demodulator (tuner) + pełen procesor sygnalu.
    Wiec wystarcza dodatkowo LNA/Splitter i mamy odbiornik dwuglowicowy
    w jednej kostce.

    Cała satelita w jednym cipie.

    -=-=-=-
    Zapisz sie na forum:
    http://dvhk.to/index.php
    jezeli nie masz jeszcze tam konta.

    Sporo info, spory ruch, atmosfera zyczliwa, tez dla poczatkujacych,
    sa dzialy poswiecone tym odbiornikom.

    Pzdr.J.P.