eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaWplyw otwarcia drzwi balkonowych na odbior SAT - ciekawostkaRe: Wplyw otwarcia drzwi balkonowych na odbior SAT - ciekawostka
  • Data: 2011-05-13 22:48:27
    Temat: Re: Wplyw otwarcia drzwi balkonowych na odbior SAT - ciekawostka
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartłomiej Zieliński:

    | Na razie jest koniecznością - przy instalacji z 5 LNB i DiSEqc 1.0 chyba nie
    | da się inaczej.

    Masz racje.
    Mozna tylko przez przelacznik 0/12V, np.:
    [Konfiguracja dla 1 użytkownika]
    http://satlex.de/pl/1participant.html

    [1 odbiornik + 6 pozycji satelitarnych]
    [ -> 2-ga możliwość: przełącznikiem 0/12V]
    http://satlex.de/pl/1participant-type_conf_1p_6s_12v
    .html

    | Próbowałem kiedyś przełącznik 8/1 na DiSEqC 1.2, ale jakoś mi
    | nie zadziałał, albo nie starczyło cierpliwości aby wszystko poustawiać ;-)

    Bywaja problemy.
    Rozne przelaczniki DiSEqC, roznie sie zachowuja, przy roznych
    odbiornikach. Zwykle nie ma problemu z przelacznikami SPAUN'a.
    Sa drogie, ale nie ma z nimi klopotu.

    Mozesz stworzyc nawet takie cudo na 64 LNB, na przelacznikach:
    (5 * DiSEqC 1.1) + (16 * DiSEqC 1.0)
    http://sci.pam.edu.pl/~pastupam/satel/test/spaun_64.
    jpg

    Oczywiscie stosuje sie wtedy raczej zestawy anten toroidalnych:
    http://www.satlex.net/pl/netherlands-pic_9.html
    http://www.satlex.net/pl/denmark-pic_3.html
    http://www.satlex.net/pl/norway-pic_1.html
    http://www.satlex.net/pl/spain-pic_4.html