eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaWplyw otwarcia drzwi balkonowych na odbior SAT - ciekawostkaRe: Wplyw otwarcia drzwi balkonowych na odbior SAT - ciekawostka
  • Data: 2011-05-12 20:55:12
    Temat: Re: Wplyw otwarcia drzwi balkonowych na odbior SAT - ciekawostka
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartłomiej Zieliński:

    > bo pojemność Flash'a jest bardzo różna w różnych tunerach - od
    > kilkudziesięciu MB do 1 GB. Nie chciałbym, żeby zabrakło, ale
    > nie chcę przepłacać tzn. kupować czegoś, czego nie będę w stanie
    > wykorzystać przez kilka najbliższych lat.

    To juz od Ciebie nie zalezy.
    Producent daje ile chce:
    [Dreambox Models]
    http://en.wikipedia.org/wiki/Dreambox#Table

    Zwykle jest to wiecej niz potrzeba, a jak jest za malo na
    rozne pierdoly, to mozna przemeblowac wystroj bez problemu,
    na rozne sposoby, np.:
    [Dumbo - the dumb boot plugin]
    http://wiki.blue-panel.com/index.php/Dumbo_%28en%29

    > ale nie chcę przepłacać ...
    To dzisiaj niewiele kosztuje, w porownaniu z cena marki producenta.

    > Na korzyść IPBox'a przemawia cena oraz posiadanie wyjścia 0/12V, dzięki czemu
    > będę mógł podłączyć do obecnej instalacji bez zmian - a potem kombinować z
    > DiSEqC'em 1.1 :-)

    Oszczedny dwa razy traci.
    Pamietaj o celu nadrzednym - ŻONA zadowolona.

    O "0/12V" zapomnij, znam uroki, uzywalem okolo 10 lat.
    Za 20 zl masz:
    [Przełącznik DiSEqC 2/1 WaveFrontier]
    http://www.hollex.pl/akcesoria/przelaczniki/736-prze
    lacznik-diseqc-2-1-wavefrontier

    A za 30 zl, masz przyszlosciowy DiSEqC 4/1 Wavefrontier:
    http://www.hollex.pl/akcesoria/przelaczniki/

    Ja bym raczej stawial na Clarke-Tech ET9000, ma nowy procesor,
    dobrej firmy komunikacyjnej Broadcom, okolo 3 x szybszy od IPBoxa.

    Najlepiej porozmawiaj z ludzmi w Hollex, mysle, ze doradza.
    -=-=-=-=-=-=-

    Co do dynamicznego pomiaru zapisu SNR, AGC:

    Uklad cx24116 zastosowany w DM800HD - tuner Alps BSBE2(DVB-S2)
    i w IPBox przechowuje info o SNR w 8 bitach (normalnie 16 bit),
    czyli z rozdzielczoscia 0,1 dB. AGC jest caly czas na maksa,
    czyli 100%.
    Antene mozna ustawiac bez problemu, ale zapis SNR jest schodkowy.

    Dla ukladu STV0299B z DM600, wszystko OK i wykresy sa jak:
    [SNR, BER, AGC w obrazkach]
    http://sci.pam.edu.pl/~pastupam/satel/snr/

    Pzdr.J.P.