  • 311. Data: 2014-03-10 22:59:40
    Temat: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Mar 2014 21:42:44 +0100, Marek Dyjor napisał(a):
    > tja... i przed każdym jest zwykle ograniczenie do co najmniej 70 jesli nie
    > do 50...

    Ale nie wszedzie.

    > Które tam jest własnie po to aby umożliwić kierowcom z boku BEZPIECZNE
    > włączenie sie do ruchu.

    Owszem, jak widocznosc ograniczona, lub prewencyjnie.
    Bo jak widocznosc dobra to i 90 wystarczy.
    A ze nikt suwmiarki w oku nie ma, to powinien przy ruszaniu miec
    zapas. A wtedy i 130 niegrozne - najwyzej kierowca troche zwolni :-)

    J.

  • 312. Data: 2014-03-10 23:04:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Mar 2014 21:41:05 +0100, Marek Dyjor napisał(a):
    > bo do absurdu ja doprowadzają ludzie któzy uważają ze maja prawo jecha cz
    > dowloną wybraną prędkością i to reszta ma na nich uważać.

    Reszta ma siebie uwazac.

    > Jazda po ulicy to nie zawody kto kogo trafi tylko raczej jak jeździć tak aby
    > wszystcy skończyli dzień w domu a nie w szpitalu czy kostnicy.
    > osoby kochające adrenalinę powinny poszukaj jej na torze wyścigowym a nie na
    > ulicy.

    Zreszta w Niemczech jakos ludzie uwazaja ze maja prawo jechac po
    autostradzie z dowolna wybrana predkoscia i malo komu to przeszkadza.

    W Montanie tez tak bylo, ale jeden szeryf w kapeluszu z glupim
    prokuratorem wszystko zepsuli :-)

    J.

  • 313. Data: 2014-03-11 00:21:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 8 Mar 2014, Cavallino wrote:

    > Zresztą - jeśli merc uderzył w Opla, a Nissan nie (nie mylę marek?),

    AFAIR nie.

    > to znaczy że merc był już PO manewrze wyprzedzania, więc ten manewr nie ma
    > znaczenia,

    Ma znaczenie moment, w którym obaj podjęli decyzję.
    To było przed zderzeniem.

    > a Twoje argumenty są zupełnie od czapy, nawet formalnie.

    Ba.
    <OT>
    Może jednak gęstość wyroków, w których przekonani że pierwszeństwo
    jest "naduprawnieniem" będą uznawani za winnych zacznie rosnąć,
    zaczynając zresztą od ustawowej definicji pierwszeństwa (uniemożliwienie
    komuś przyspieszania nie jest nieustąpieniem pierwszeństwa itd)
    czego jaskółki były AFAIR w zeszłym roku.

    pzdr, Gotfryd

  • 314. Data: 2014-03-11 00:29:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    > Reszta ma siebie uwazac.

    > Zreszta w Niemczech jakos ludzie uwazaja ze maja prawo jechac po
    > autostradzie z dowolna wybrana predkoscia i malo komu to przeszkadza.

    NA AUTOSTRADZIE... nie w mieście czy na wąskiej dwukierunkowej drodze bez
    poboczy...

  • 315. Data: 2014-03-11 02:13:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Mar 2014 22:47:30 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > ???
    > Aha, czyli nie mój źle skonfigurowany czytnik jest gówniany, tylko
    > ja?
    > Zaiste pokrętna logika:>

    A kto wstawil niewlasciwy znaczek ? :-P

    J.

  • 316. Data: 2014-03-11 06:53:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    > No coz 130 srodkiem miasta istotnie za szybko ... ale sprawiedliwosc
    > powinna byc obiektywna.

    niema czegoś takiego...

    sprawiedliwość jest subiektywna, a prawo powstało aby chronić obywateli i
    ich dobra (wszelkie)

    Sędzia wystąpił w obronie prawa większości obywateli.

    > ale do czego to ma doprowadzic ?
    > Ze przed kazdym zielonym bedziemy hamowac, bo moze z boku jedzie
    > szwagier (.. sedziego).

    jak sie popierdala 130 km/h tam gdzie nei trzeba to warto...

    przed każdym miejscem potencjalnie kolizyjnym należy dopasować prędkość do
    warunków.

  • 317. Data: 2014-03-11 06:55:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > grup dyskusyjnych:14f61ygtilsbp$.1wthucajmyqxs.dlg@40tude
    .net...

    > Dokładnie o to chodziło.
    > Od sygnałów to jest semafor, a nie wymiar sprawiedliwości.

    zwolnij, dojedziesz minutę później ale być może uratujesz komuś życie.

  • 318. Data: 2014-03-11 07:47:40
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-10 23:04, J.F. pisze:
    > Dnia Mon, 10 Mar 2014 21:41:05 +0100, Marek Dyjor napisał(a):
    (...)

    > Zreszta w Niemczech jakos ludzie uwazaja ze maja prawo jechac po
    > autostradzie z dowolna wybrana predkoscia i malo komu to przeszkadza.

    Doskonale wiesz, że to nieprawda i dodatkowo bredzisz coś o
    autostradzie, a mowa była o środku miasta z pasami, światłami,
    50km/h itd. Spróbuj tak w Niemczech pojechać :(

  • 319. Data: 2014-03-11 07:49:48
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-11 02:13, J.F. pisze:

    > A kto wstawil niewlasciwy znaczek ? :-P

    Jaki niewłaściwy znaczek? Jak nie umiesz skonfigurować poprawnie
    czytnika to się głupio nie tłumacz.

  • 320. Data: 2014-03-11 08:00:30
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    > ???

    Przytyk. Do sądu kategorycznego opartego na marnych przesłankach.

    > Aha, czyli nie mój źle skonfigurowany czytnik jest gówniany, tylko
    > ja?

    J.F. ma źle skonfigurowany czytnik. Jeśli znaczka nie było w iso-8859-2,
    to post powinien pójść w utf-8. Dialog sobie świetnie z tym radzi.

    > Zaiste pokrętna logika:>

    Pokrętna, tyle że nie moja. :>