  • 301. Data: 2014-03-10 21:41:05
    Temat: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Koval wrote:

    > A przecież ta dyskusja się do absurdu sprowadza: mógł staranować czy
    > nie mógł.

    bo do absurdu ja doprowadzają ludzie któzy uważają ze maja prawo jecha cz
    dowloną wybraną prędkością i to reszta ma na nich uważać.

    Jazda po ulicy to nie zawody kto kogo trafi tylko raczej jak jeździć tak aby
    wszystcy skończyli dzień w domu a nie w szpitalu czy kostnicy.

    osoby kochające adrenalinę powinny poszukaj jej na torze wyścigowym a nie na
    ulicy.

  • 302. Data: 2014-03-10 21:42:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    > Powiedzmy ze w srodku miasta, bo kolizyjne skrzyzowania sa i na
    > drogach gdzie wolno 90 ..

    tja... i przed każdym jest zwykle ograniczenie do co najmniej 70 jesli nie
    do 50...

    Które tam jest własnie po to aby umożliwić kierowcom z boku BEZPIECZNE
    włączenie sie do ruchu.

  • 303. Data: 2014-03-10 21:43:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    > Albo nie powinien tak blisko przed nissanem ruszac, za to powinien
    > umiec pedal gazu uzywac - bo cos mi sie tu nie zgadza - w normalnie
    > przeprowadzonym manewrze powinien zdazyc, nawet jak merc jechal 130 i
    > schowal sie za nissanem.

    a ską dwiesz ile ten merc miał wcześniej...?

  • 304. Data: 2014-03-10 21:44:03
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Mon, 10 Mar 2014 19:44:20 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > BTW - możesz coś zrobić z tym gównianym czytnikiem, który teraz dla
    > odmiany zrobił sobie:

    Sam jesteś gówniany ;>

    To była reakcja źle skonfigurowanego czytnika na znaczek "<<".

  • 305. Data: 2014-03-10 21:45:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    > Nie wydaje mi sie ro slusznym zalozeniem.

    > "Brawurowa" to jest bardzo odlegle od "ponosi calkowita
    > odpowiedzialnosc za wypadek". Bo trafil w cos na skrzyzowaniu, co tam
    > wjechalo gdy mial zielone swiatlo ...

    > Taka wielka, ze nawet kodeks dopuszcza.

    to teraz sprawdź jakie warunki należy spełnić aby wykonac manewr
    wyprzedzania.

  • 306. Data: 2014-03-10 22:33:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Na przykład.
    > Ilekolwiek, byle nie 100%, w przypadku gdy ewidentnie zawinił również
    > ktoś inny.
    > Bo to na kilometr śmierdzi przewałem

    Mam wrażenie ze kazdy powiedział juz wszystko co miał do powiedzenia.
    Ty nadal twierdzisz, ze nawet jak pas pusty i nic na nim nie ma, to trzeba
    sie spodziewac wariata jadacego 130 na godzine. Ja twierdze, ze wtedy mozna
    jechać. I kto tu jest kapelusznikiem...

  • 308. Data: 2014-03-10 22:33:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > to i tak to kierowca merca odebrał
    >
    > A on sobie sam nie odebrał przypadkiem?

    Nie wiem co sugerujesz.
    Czy dobrze rozumiem, ze twierdzisz, iż kierowca opla popełniając bład
    odebrał sobie margines bezpieczenstwa na popełnienie błedu?

  • 307. Data: 2014-03-10 22:33:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Kup samochód, który pozwala jeździć 130 po mieście i zapytaj jeszcze
    > raz czy ktoś tyle jeździ

    Pękam ze śmiechu.

  • 309. Data: 2014-03-10 22:47:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-03-10 21:44, mlodz pisze:

    > Sam jesteś gówniany ;>

    ???

    > To była reakcja źle skonfigurowanego czytnika na znaczek "<<".

    Aha, czyli nie mój źle skonfigurowany czytnik jest gówniany, tylko
    ja?

    Zaiste pokrętna logika:>

  • 310. Data: 2014-03-10 22:54:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Mar 2014 21:43:47 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > a ską dwiesz ile ten merc miał wcześniej...?

    Wtedy jeszcze gorzej - hamowanie do 130 wymaga miejsca ale i czasu -
    czyli opel blokowal mu pas jeszcze dluzej.

    Mysle ze niewiele szybciej jechal - zreszta podobno wjechal na
    Pulawska jedno skrzyzowanie wczesniej, cos z 500m.

    J.