  • Data: 2013-08-22 13:51:04
    Temat: Re: Windows Phone - pierwsze wrazenia
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-08-22 13:36, Krzysztof 45 wrote:

    > Fajnie że napisałeś.
    > Jak przesiadłem się z symbiana na androida, trochę to trwało zanim
    > ogarnąłem go. Nie miałem doświadczenia i nie miałem możliwości bliżej
    > poznać tego systemu w praktyce. Nie powiem, wkurzał mnie maksymalnie
    > przez jakiś czas android. Jak go ogarnąłem, to jest ok. Ale w tym czasie
    > koleś namawiał mnie na zmianę i kupno czegoś z WP. Ale widzę że i tu nie
    > różowo.

    Wiesz, zapewne bardzo duzo zalezy od oczekiwan i wymagan. Z mojego
    punktu widzenia przesiadka z Androida na WP bylaby spora degradacja w
    zakresie, ktory jest dla mnie wazny. Co nie znaczy ze funkcje, ktore sa
    zaimplementowane zle dzialaja. IE chodzi bardzo ladnie, nawigacja
    staruje szybko, dobrze tez radzi sobie z mapami w zakresie grafiki,
    sklep jest przejrzysty (nie tylko z powodu malej ilosc dostepnych
    aplikacji ;]). Jestem przekonany, ze wiele osob, ktore maja mniejsze
    oczekiwania bedzie bardzo zadowolonych. Zapewne tez lakowanie i tego
    typu ficzery rowniez sa dopracowane bo dla wielu obecnie to podstawa,
    sam z tego nie korzystam.
    Gdyby Lumia 620 miala jakies killer ficzery niedostepne w Androidzie
    zapewne bardziej walczylbym o to, zeby jakos rozwiazac wczesniej
    wymienione niedostatki. Poki co temat chyba odpuszcze.
    Tu masz ciekawa recenzje innej osoby, ktora sprobowala przesiadki:
    http://www.spidersweb.pl/2013/08/pol-roku-z-windows-
    phone-8.html