  • Data: 2013-08-23 10:42:32
    Temat: Re: Windows Phone - pierwsze wrazenia
    Od: qrt <...@i...jakis> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 22 Aug 2013 13:36:52 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Fajnie że napisałeś.
    > Jak przesiadłem się z symbiana na androida, trochę to trwało zanim
    > ogarnąłem go. Nie miałem doświadczenia i nie miałem możliwości bliżej
    > poznać tego systemu w praktyce. Nie powiem, wkurzał mnie maksymalnie
    > przez jakiś czas android. Jak go ogarnąłem, to jest ok. Ale w tym czasie
    > koleś namawiał mnie na zmianę i kupno czegoś z WP. Ale widzę że i tu nie
    > różowo.

    wszystko zależy od potrzeb.
    Ja aktualnie użytkuje tablet nexus7 w wersji 3g oraz właśnie lumie 620. I
    niewątpliwie android jest zdecydowanie bardziej rozwiniętym systemem tyle
    ze jesli sie głebiej zastanowić niekonicznie musi miec to znaczenie.

    Windows phone ma ograniczenia i trzeba być tego świadomym - z drugiej
    strony otrzymuje sie system zwarty szybki i prosty i intuicyjny. Nie
    zmienisz przeglądarki, nie zmienisz klienta pocztowego, musisz używać tego
    co jest. Tyle ze to dziła dość dobrze (choć np klient poczty nie odczytuje
    mi załączników w html wysyłanych z banku, (informacje o przelewach, wyciagi
    z kart)

    Mapy działają dziwnie - sa co prawda offline ale potrafią czynić cuda.
    Czyli np wybór 3 tras optymalnej, najkrótszej i najszybszej potrafi być
    ograniczony do jednej i tej samej trasy. Czyli niezależnie od opcji pokaze
    to samo. W androidzie te 3 trasy sa realnymi alternatywami. Ponad to
    nawigacja potrafi uparcie ignorować *nowe drogi* które sa najlepszą opcją i
    które na mapie istnieją. Ale nawigacja nimi nie poprowadzi.

    Miła jest integracja z desktopowym windows 8. Nie jest to co prawda jeszcze
    ekosystem a dopiero jego zalązęk, ale synchronizacja z kalendarzem, sky
    drive, onenote, kontaktami to miły bonus.

    Windows phone to imo jest jeszcze system cierpi na przypadłości z chorób
    wieku dziecięcego co jednak nie zminia faktu ze w sumie moze być dość
    wdzieczny. Szybki, sprawny, prosty.