  • Data: 2013-08-23 16:24:49
    Temat: Re: Windows Phone - pierwsze wrazenia
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To faktycznie nie za ciekawie z tą bateryjką w Lumii, ale to pewnie
    > próba w której była żyłowana na maksa. Co zresztą zrozumiałe w nowym
    > telefonie, i wcale nie musi się przekładać na późniejszą eksploatację.
    > Dzięki za opis. I jeszcze o ile można - wypróbowałeś już nawigację gps?
    > Mapy ma zainstalowane fabrycznie, czy dopiero trzeba pobierać?

    W terenie nie sprawdzalem, ale ogolnie nawigacja mocno przypomina to co
    mam w N8. Map nie bylo, trzeba pobrac samemu. Co ciekawe, nie bylo
    problemu z jednym regionem jak to wspomniano w ostatnio przytoczonej
    tutaj recenzji. Pobralem kilka krajow i wszysko dziala jak nalezy (
    trasa wytyczona z PL do DE)