  • Data: 2013-08-22 14:01:29
    Temat: Re: Windows Phone - pierwsze wrazenia
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nastepna irytujaca rzecz:
    jest ladny duzy kafel kalendarza, na ktorym wyswietlaja sie wydarzenia z
    tej aplikacji. W kalendarzu mozna tez zapisywac ToDo (do zrobienia).
    Zeby jednak nie bylo zbyt latwo, wyswietlaja sie one w kalendarzu ale
    juz na kaflu nie...

    Jeszcze jedna: chcialem umiescic pogode na duzym podluznym kaflu, zeby
    byly wyswietlane dni nastepne (nie pracuje/mieszkam w bunkrze i pogode
    za oknem mam aktualizowana na biezaco) ale najpopularniejsze aplikacje z
    uporem maniaka wyswietlaja jedynie aktualna pogode, jesli chce wiecej
    musze wejsc do aplikacji i przewinac do odpowiedniego widoku.

    Mam bardzo mieszane uczucia co do tych kafli, wiekszosc z nich konczy
    jako zwykle ikonki do odpalania aplikacji a te ktore moglyby pelnic role
    widgetu maja minimalny zakres konfiguracji co czesto wiaze sie z
    uruchomieniem aplikacji.