  • Data: 2013-08-22 16:21:10
    Temat: Re: Windows Phone - pierwsze wrazenia
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > T tu jest pies pogrzebany, wcale recenzja WP z Twojego postu otwierająca
    > wątek nie zniechęciła mnie do zakupu. Dla mnie telefon to w miarę
    > stabilne działanie, dobra jakość rozmów, (chwała Nokii za to co
    > krytykujesz - głośność), sprawna obsługa nawigacji i w w miarę dokładne
    > mapy (Nokia posiada takie), możliwość zainstalowania pozycjonera.. No i
    > jeszcze jadna ważna sprawa - wydajność baterii. Chyba w tym elemencie
    > Nokia nie zeszła z jakością? I jeszcze jedno małe pytanko - czy idzie
    > Nokię z WP na pokładzie ucywilizować pod względem niekontrolowanych
> [...]

    W 620 jakosc rozmow jest ok, rozmowy przez glosnik zewnetrzny juz
    niezbyt - dzwiek jest znaczaco znieksztalcony.
    Co do wydajnosci baterii - bez cudow, przy intensywniejszym uzywaniu jak
    to zwykle bywa na poczatku bateria topnieje w oczach. Wczoraj po
    poludniu naladowalem do pelna, dzisiaj ok 10.00 pozostalo 3%
    Poza tym nieprzyjemnym zaskoczeniem byl komunikat sugerujacy zamkniecie
    aplikacji dzialajacych w tle gdyz moga dodatkowo obciazac baterie...
    Sadzilem, ze bedzie podobnie jak w iOS gdzie guzikiem znika sie aktualna
    aplikacje i nie zastanawia co sie z nia stalo.
    Odnosnie netu, jeszcze nie wiem jak to dokladnie wyglada. Jest opcja
    wylaczenia wifi i osobno danych gsm ale czy to dziala w 100% nie mialem
    mozliwosci sie przekonac.
    W zaden sposb nie chce zniechecac do tej platformy, wiele osob bedzie z
    pewnoscia zadowolonych z prostego, czytelnego interfejsu i braku tysiaca
    opcji poukrywanych gdzie sie da.
    Na plus zaskoczylo mnie natomiast to, ze mam pelny dostep do karty i
    wbudowanej pamiec po podlaczeniu telefonu do komputera. Domyslnie
    spodziewalem sie tutaj wszelkiej masci ograniczen.
    Co wiecej, wrzucony w ten sposob katalog z mp3 automatycznie dodany do
    kolekcji muzyki. Po Androidzie takie stwierdzenia to jak zachwycanie
    sie, ze w szklance mozna zrobic herbate, ale po tylu negatywnych
    opiniach na temat WP jest to pozytywna rzecz.
    L620 w reku dosc mocno przypomina Defy. Fakna prosta zwarta bryla,
    wymienne panele tez sa milym akcentem, kobitki niekoniecznie chca miec
    smutny czarny telefon.
    Jest tez dedykowany spust migawki aparatu, co wazne jest dwustopniowy.
    Poza tym aplikacja robi zdjecie po jednokrotnym tapnieciu w dowolne
    miejsce na ekranie, czyli szybko i przyjemnie. To chyba nowosc z
    Androida 4.3.