  • Data: 2013-08-22 15:42:43
    Temat: Re: Windows Phone - pierwsze wrazenia
    Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-22 13:51, atm pisze:

    > Wiesz, zapewne bardzo duzo zalezy od oczekiwan i wymagan. Z mojego
    > punktu widzenia przesiadka z Androida na WP bylaby spora degradacja w
    > zakresie, ktory jest dla mnie wazny. Co nie znaczy ze funkcje, ktore
    > sa zaimplementowane zle dzialaja. IE chodzi bardzo ladnie, nawigacja
    > staruje szybko, dobrze tez radzi sobie z mapami w zakresie grafiki,
    > sklep jest przejrzysty (nie tylko z powodu malej ilosc dostepnych
    > aplikacji ;]). Jestem przekonany, ze wiele osob, ktore maja mniejsze
    > oczekiwania bedzie bardzo zadowolonych. Zapewne tez lakowanie i tego
> [...]
    phone-8.html

    T tu jest pies pogrzebany, wcale recenzja WP z Twojego postu otwierająca
    wątek nie zniechęciła mnie do zakupu. Dla mnie telefon to w miarę
    stabilne działanie, dobra jakość rozmów, (chwała Nokii za to co
    krytykujesz - głośność), sprawna obsługa nawigacji i w w miarę dokładne
    mapy (Nokia posiada takie), możliwość zainstalowania pozycjonera.. No i
    jeszcze jadna ważna sprawa - wydajność baterii. Chyba w tym elemencie
    Nokia nie zeszła z jakością? I jeszcze jedno małe pytanko - czy idzie
    Nokię z WP na pokładzie ucywilizować pod względem niekontrolowanych
    przez użytkownika połączeń z netem?