  • Data: 2013-08-23 08:27:26
    Temat: Re: Windows Phone - pierwsze wrazenia
    Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-22 16:21, atm pisze:

    > W 620 jakosc rozmow jest ok, rozmowy przez glosnik zewnetrzny juz
    > niezbyt - dzwiek jest znaczaco znieksztalcony.
    > Co do wydajnosci baterii - bez cudow, przy intensywniejszym uzywaniu
    > jak to zwykle bywa na poczatku bateria topnieje w oczach. Wczoraj po
    > poludniu naladowalem do pelna, dzisiaj ok 10.00 pozostalo 3%
    > Poza tym nieprzyjemnym zaskoczeniem byl komunikat sugerujacy
    > zamkniecie aplikacji dzialajacych w tle gdyz moga dodatkowo obciazac
    > baterie...
    > Sadzilem, ze bedzie podobnie jak w iOS gdzie guzikiem znika sie
> [...]

    To faktycznie nie za ciekawie z tą bateryjką w Lumii, ale to pewnie
    próba w której była żyłowana na maksa. Co zresztą zrozumiałe w nowym
    telefonie, i wcale nie musi się przekładać na późniejszą eksploatację.
    Dzięki za opis. I jeszcze o ile można - wypróbowałeś już nawigację gps?
    Mapy ma zainstalowane fabrycznie, czy dopiero trzeba pobierać?