  • Data: 2018-08-05 21:48:29
    Temat: Re: Wina akumulatora czy ??? - pomiary
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-04 o 17:07, Pszemol pisze:

    > Najlepsze jest właśnie to jak ludzie przychodzą po rady
    > a potem otrzymanych rad nie chcą słuchać tylko robią swoje, nie?

    Poprzednio pisałem mu, że wymiana regulatora nie pomoże i że nalezy
    dokonac prawidłowego pomiaru. Wątek był długi ale zero zrozumienia. No
    to wymienił regulator. Jak widać nie pomogło.

    Jak mu pisałem żeby zmierzył pobór prądu podczas "postoju" to też tego
    nie zrobił i będzie kombinował.

    Sam pisze że robi krótkie odcinki ale nie napisał czy 10 min jedzie czy
    30 min. W ciągu miesiąca jak odpalisz auto na 10 min codziennie to po
    miesiącu możesz go już nie uruchomić bo zwyczajnie, akumulator nie ma
    się jak naładować w tak krótkim czasie.
    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?