eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWina akumulatora czy ??? - pomiaryRe: Wina akumulatora czy ??? - pomiary
  • Data: 2018-08-05 22:50:35
    Temat: Re: Wina akumulatora czy ??? - pomiary
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 4 Aug 2018 10:07:51 -0500, Pszemol napisał(a):
    > "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> wrote in message
    >> Dnia Fri, 3 Aug 2018 06:49:24 +0200, egips napisał(a):
    >>> Co obstawiacie ?
    >> Że nie kupiłeś areometra :)
    >
    > Najlepsze jest właśnie to jak ludzie przychodzą po rady
    > a potem otrzymanych rad nie chcą słuchać tylko robią swoje, nie?
    >
    > Pomiar napięcia na nieobciążonym akumulatorze niewiele
    > nam powie o stanie akumulatora - miernik napięcia ma
    > znikomo mały prąd, więc nawet rozładowany aku może
    > pokazać na mierniku 12V a samochodu nie odpali... ech...

    A pod obciazeniem bedzie lepiej ?
    IMO - taki polowicznie rozladowany akumulator ciagle zapala silnik.

    Natomiast tutaj - IMO wyniki (to spadajace napiecie) wskazuja dosc
    duzy pobor na postoju.
    I jakby na tyle duzy, ze w czasie jazdy alternator nie jest w stanie
    tego uzupelnic.

    Ale do dokladnej diagnozy ciagle daleko.
    Moze za krotki odcinek na doladowanie, moze spalona dioda w altku.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: