  • Data: 2013-12-04 10:16:39
    Temat: Re: Wielkosc samochodow w Europie
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-04 09:46, Andrzej Lawa pisze:

    > A skąd potrzeba większej ładowności niż w przeciętnym kompakcie?

    Już tłumaczyłem.

    (...)

    > A czy ja gdzieś nie pozwalam?? Masz jakieś urojenia...

    Ty masz urojenia związane z jazdą większymi samochodami.

    > Lodówka? TV?

    Lodówka czy TV to przyjeżdża transportem własnym.

    > Czy może tylko jedzenie i środki czystości?

    Nie ma czegoś takiego jak tylko jedzenie i środki czystości jeżeli mowa
    o większych zakupach.

    > Skup się.Mówimy o wyjeździe na zakupy dla rodziny, ale nie całą
    > rodziną. Całe tylne siedzenie wolne.

    Już tłumaczyłem, że nie interesuje mnie pakowanie zakupów na tylne
    fotele - mają się do bagażnika mieścić. Zresztą niewygodnie się
    wkłada zakupy na tył przez boczne drzwi - szczególnie w 3d.

    > Ile ty przejadasz w miesiąc??

    Tyle na ile mam ochotę.

    > Na kolanach nieobecnych pasażerów?

    Tak, mogą pojechać autobusem.

    > Busz twojej żony mało mnie interesuje.
    (...)

    To na tym raczej zakończę tę dyskusję - jak dorośniesz to może kiedyś
    do niej wrócimy.